Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Comment


    • Crawford Performance :

      2,5 liter USA STI en in 2006 misschien ook Euro STI motorblok zoals in de DC-shoes USA STI's zat in de Gumball3000 :









      Comment


      • De 'nieuwe' Forester ziet er ZO mottig uit ... precies een ferme toek op zijn muil gehad !
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

        Comment


        • Smaken verschillen duidelijk, ik vind voorkant écht mooi (wat minder is voor de Impreza)

          En die DC Impreza..... BOTERGEIL!!!!! Dat lipje vooraan

          Comment









          • Snelst sprintende WRX STI met AWD ? :

            Comment


            • met vette FMIC

              Comment


              • nog over die 3 musketiers in de Gumball3000 :













                Comment


                • Die zijn écht wel supermooi!!!!

                  @ Boost: heb je PM ontvangen?

                  Comment









                  • Specs/Tests:

                    ENGINE

                    o 2.5 liter, turbocharged 4-cylinder

                    o Crawford Performance: S2 Motor and CP32 Turbo Kit

                    o Engine Tuning/ECU Programming: I-Speed USA

                    o Power Output:

                    o 426 HP at 5700 RPMS (stock STi = 300HP)

                    o 421 TQ at 4600 RPMS (stock STi = 300 ft lb tq)

                    o (100% 91 Octane @ 18psi)

                    o STi shortblock with forged pistons and STi crankshaft

                    o APS Cold Air Intake

                    o ECUTEC ECU-tuning

                    o APS Exhaust: 3-inch turbo back exhaust

                    o Samco Intake Hose

                    o APS Front Mount Intercooler

                    o Walbro high volume Fuel Pump
                    Dat vermogen en koppel zal dan wel hetgeen zijn dat aan de wielen gemeten is , met die specs zouden dergelijke cijfers aan de krukas gemeten een lachertje zijn .


                    Voor degenen die nog geen Front-mounted intercooler kennen :

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                      Die zijn écht wel supermooi!!!!

                      @ Boost: heb je PM ontvangen?
                      Die witte is super, en toch zou ik nog altijd gaan voor een Mitsu EVO ( qua uitzicht ). Die EVO7, das de lekkerste superjap ooit als we naar de EVO's en WRX'en kijken

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                        Die witte is super, en toch zou ik nog altijd gaan voor een Mitsu EVO ( qua uitzicht ). Die EVO7, das de lekkerste superjap ooit als we naar de EVO's en WRX'en kijken
                        Morgen rij ik (normaal) met een Evo.
                        Eindelijk eens zélf de vergelijking maken!

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                          Morgen rij ik (normaal) met een Evo.
                          Eindelijk eens zélf de vergelijking maken!
                          Vergis ik me, of zij Clarckson dat hij een EVO zou verkiezen? Kweet t nie meer, maar denk van wel!

                          Comment


                          • Warning X-rated , Parental advissory , the folowing pic contains some nudity :










                            Comment


                            • In de boekjes haalt de Impreza het altijd, weliswaar héél nipt.

                              Beide wagens zijn sterk aan elkaar gewaagd maar zo'n Impreza doet me gewoon nog altijd veel meer dan zo'n Evo. Die Impreza heeft iets mythisch, nostalgisch

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                In de boekjes haalt de Impreza het altijd, weliswaar héél nipt.

                                Beide wagens zijn sterk aan elkaar gewaagd maar zo'n Impreza doet me gewoon nog altijd veel meer dan zo'n Evo. Die Impreza heeft iets mythisch, nostalgisch
                                Uw Subaru voorliefde speelt u weer parten vent

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                  Uw Subaru voorliefde speelt u weer parten vent
                                  *legt zich plat op zetel bij psychoanalist*



                                  edit: zotjes hoe die gestript worden... Hebben ze op geen euro gekeken

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                    Vergis ik me, of zij Clarckson dat hij een EVO zou verkiezen? Kweet t nie meer, maar denk van wel!

                                    NEEN !

                                    Of toch de laatste tijd niet meer : vanaf de Bug-eye WRX STI was het voordeel voor de EVO maar heel nipt , na de Bug-Eye WRX STI ging het bijna gelijk op , al was de EVO nog een ietsiepietsje sneller en iets scherper kwa besturing , ze verkozen toch de STI oa voor de sound vd boxer en mooier stuur + meer fun om te rijden .

                                    En ook niet vergeten dat er bij die testen bijna nooit een standaard EVO opgedaagd is ; steeds een FQ of MR-versie .


                                    Bvb de laatste keer was FQ320 of 340 vs WRX STI , ik weet nu niet of die standaard was of Prodrive-pack had v 300 pk ,maar er was bijna altijd sprake v pk-voordeel voor de EVO en als ze dan uiteindelijk toch voor de STI kiezen moet het toch zijn dat die sound erg lekker is hé .

                                    .

                                    Comment


                                    • Oef, ik ben niet alleen

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                        Die witte is super, en toch zou ik nog altijd gaan voor een Mitsu EVO ( qua uitzicht ). Die EVO7, das de lekkerste superjap ooit als we naar de EVO's en WRX'en kijken

                                        Bwah een Subaru WRX STI Spec C of WRX S203 , een Nissan Skyline GTR R32 -R34 , Mitubishi EVO6 TME , Mazda RX-7 Turbo FD en laatste generatie Toyota Supra Turbo zijn ook nie mis .







                                        USDM WRX STI met 500pk aan de wielen :




                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
                                          NEEN !

                                          Of toch de laatste tijd niet meer : vanaf de Bug-eye WRX STI was het voordeel voor de EVO maar heel nipt , na de Bug-Eye WRX STI ging het bijna gelijk op , al was de EVO nog een ietsiepietsje sneller en iets scherper kwa besturing , ze verkozen toch de STI oa voor de sound vd boxer en mooier stuur + meer fun om te rijden .

                                          En ook niet vergeten dat er bij die testen bijna nooit een standaard EVO opgedaagd is ; steeds een FQ of MR-versie .


                                          Bvb de laatste keer was FQ320 of 340 vs WRX STI , ik weet nu niet of die standaard was of Prodrive-pack had v 300 pk ,maar er was bijna altijd sprake v pk-voordeel voor de EVO en als ze dan uiteindelijk toch voor de STI kiezen moet het toch zijn dat die sound erg lekker is hé .

                                          .
                                          µ

                                          Het kan het kan. Een ding is alvast een voordeel voor mij bi subaru. Ik kan die versies tenminste nog uit mekaar houden. OP de ring heb ik me blind gestaard op al die EVO topes: MR, FQ, ...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X