Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Snelst sprintende WRX STI met AWD ? :
Comment
-
Comment
-
Specs/Tests:
ENGINE
o 2.5 liter, turbocharged 4-cylinder
o Crawford Performance: S2 Motor and CP32 Turbo Kit
o Engine Tuning/ECU Programming: I-Speed USA
o Power Output:
o 426 HP at 5700 RPMS (stock STi = 300HP)
o 421 TQ at 4600 RPMS (stock STi = 300 ft lb tq)
o (100% 91 Octane @ 18psi)
o STi shortblock with forged pistons and STi crankshaft
o APS Cold Air Intake
o ECUTEC ECU-tuning
o APS Exhaust: 3-inch turbo back exhaust
o Samco Intake Hose
o APS Front Mount Intercooler
o Walbro high volume Fuel Pump
Voor degenen die nog geen Front-mounted intercooler kennen :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Die zijn écht wel supermooi!!!!
@ Boost: heb je PM ontvangen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitDie witte is super, en toch zou ik nog altijd gaan voor een Mitsu EVO ( qua uitzicht ). Die EVO7, das de lekkerste superjap ooit als we naar de EVO's en WRX'en kijken
Eindelijk eens zélf de vergelijking maken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555In de boekjes haalt de Impreza het altijd, weliswaar héél nipt.
Beide wagens zijn sterk aan elkaar gewaagd maar zo'n Impreza doet me gewoon nog altijd veel meer dan zo'n Evo. Die Impreza heeft iets mythisch, nostalgisch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitVergis ik me, of zij Clarckson dat hij een EVO zou verkiezen? Kweet t nie meer, maar denk van wel!
NEEN !
Of toch de laatste tijd niet meer : vanaf de Bug-eye WRX STI was het voordeel voor de EVO maar heel nipt , na de Bug-Eye WRX STI ging het bijna gelijk op , al was de EVO nog een ietsiepietsje sneller en iets scherper kwa besturing , ze verkozen toch de STI oa voor de sound vd boxer en mooier stuur + meer fun om te rijden .
En ook niet vergeten dat er bij die testen bijna nooit een standaard EVO opgedaagd is ; steeds een FQ of MR-versie .
Bvb de laatste keer was FQ320 of 340 vs WRX STI , ik weet nu niet of die standaard was of Prodrive-pack had v 300 pk ,maar er was bijna altijd sprake v pk-voordeel voor de EVO en als ze dan uiteindelijk toch voor de STI kiezen moet het toch zijn dat die sound erg lekker is hé .
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitDie witte is super, en toch zou ik nog altijd gaan voor een Mitsu EVO ( qua uitzicht ). Die EVO7, das de lekkerste superjap ooit als we naar de EVO's en WRX'en kijken
Bwah een Subaru WRX STI Spec C of WRX S203 , een Nissan Skyline GTR R32 -R34 , Mitubishi EVO6 TME , Mazda RX-7 Turbo FD en laatste generatie Toyota Supra Turbo zijn ook nie mis .
USDM WRX STI met 500pk aan de wielen :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoostNEEN !
Of toch de laatste tijd niet meer : vanaf de Bug-eye WRX STI was het voordeel voor de EVO maar heel nipt , na de Bug-Eye WRX STI ging het bijna gelijk op , al was de EVO nog een ietsiepietsje sneller en iets scherper kwa besturing , ze verkozen toch de STI oa voor de sound vd boxer en mooier stuur + meer fun om te rijden .
En ook niet vergeten dat er bij die testen bijna nooit een standaard EVO opgedaagd is ; steeds een FQ of MR-versie .
Bvb de laatste keer was FQ320 of 340 vs WRX STI , ik weet nu niet of die standaard was of Prodrive-pack had v 300 pk ,maar er was bijna altijd sprake v pk-voordeel voor de EVO en als ze dan uiteindelijk toch voor de STI kiezen moet het toch zijn dat die sound erg lekker is hé .
.
Het kan het kan. Een ding is alvast een voordeel voor mij bi subaru. Ik kan die versies tenminste nog uit mekaar houden. OP de ring heb ik me blind gestaard op al die EVO topes: MR, FQ, ...
Comment
Comment