Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
X-rated movie !
6 cilinder Boxermotor :
Helaas niet voor de Europese markt Legacy 2.0GT :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Ge moet dan eens door dit topic bladeren.
Er staan nog foto's van Subaru meeting ergens in Japan vol met Legacy's met serieuze uitlaten
Comment
-
Hierzie, de sound van Legacy GT
Maar voor mij moet het ook niet té groot zijn. Liever discreter en bescheiden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Hierzie, de sound van Legacy GT
Maar voor mij moet het ook niet té groot zijn. Liever discreter en bescheiden
Comment
-
Zoals jullie hier op het forum kunnen lezen heb ik gisteren ook de Mitsubishi EVO8 Instyle getest en die wat vergeleken met mijn WRX . (bij gebrek aan WRX STI als direct vergelijkingsmateriaal in tweekamp ) .
Nu is de vergelijking ve meer dan 20K goedkopere en 40pk zwakkere WRX vs een EVO8 niet echt fair voor de WRX ; EVO8 moet met WRX STI vergeleken worden kwa prijs en power , maar de laatste keer dat ik met STI reed was al te lang geleden en gebeurde ook in compleet andere weersomstandigheden ) .
Een ding is zeker : Subaru's hebben boxersound als pluspunt , de EVO8 meer turbosound als pluspunt .
Vermogensopbouw bij plots doorduwen is ook heel anders : bij de WRX meer rechtlijnige stijging vh vermogen met stijgen vh toerental , de EVO8 heeft door twin-scroll-turbo snellere turbodrukstijging en explosiever vermogensopbouw, wat voor beginnelingen mss moeilijker te beheersen wangen oplevert dan de WRX
.
Comment
Comment