Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bwah een Subaru WRX STI Spec C of WRX S203 , een Nissan Skyline GTR R32 -R34 , Mitubishi EVO6 TME , Mazda RX-7 Turbo FD en laatste generatie Toyota Supra Turbo zijn ook nie mis .
@ Boost: bedankt voor knappe foto's.
Tot morgen dan. Ik heb ook enkele PB's verzonden voor zondag, een stuk of 24. Zou leuk zijn als we met zoveel zouden zijn
Ge moet dan eens door dit topic bladeren.
Er staan nog foto's van Subaru meeting ergens in Japan vol met Legacy's met serieuze uitlaten
idd, weet ik. Heb ze al eens gezien, vind ik overdreven. Er mag een mooie redelijk grote uitlaat onderhangen maar te is te, die legacy vind ik erover. Nu ja dat is iedereen zijn persoonlijk smaak.
Zoals jullie hier op het forum kunnen lezen heb ik gisteren ook de Mitsubishi EVO8 Instyle getest en die wat vergeleken met mijn WRX . (bij gebrek aan WRX STI als direct vergelijkingsmateriaal in tweekamp ) .
Nu is de vergelijking ve meer dan 20K goedkopere en 40pk zwakkere WRX vs een EVO8 niet echt fair voor de WRX ; EVO8 moet met WRX STI vergeleken worden kwa prijs en power , maar de laatste keer dat ik met STI reed was al te lang geleden en gebeurde ook in compleet andere weersomstandigheden ) .
Een ding is zeker : Subaru's hebben boxersound als pluspunt , de EVO8 meer turbosound als pluspunt .
Vermogensopbouw bij plots doorduwen is ook heel anders : bij de WRX meer rechtlijnige stijging vh vermogen met stijgen vh toerental , de EVO8 heeft door twin-scroll-turbo snellere turbodrukstijging en explosiever vermogensopbouw, wat voor beginnelingen mss moeilijker te beheersen wangen oplevert dan de WRX
Comment