Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
EDIT: wil je zeggen dat je een Impreza hebt en die nog niet hebt voorgesteld? Shame on you
heb hem wel eens voor gesteld, is al lang geleden, in het archief kan je hem nog wel vinden denk ik, en op SCN en SCB lees ik wel eens mee toffe site SCB maar moet dringend is een meet komen, als het in de buurd is en ik heb tijd kom ik wel ne keer af
heb hem wel eens voor gesteld, is al lang geleden, in het archief kan je hem nog wel vinden denk ik, en op SCN en SCB lees ik wel eens mee toffe site SCB maar moet dringend is een meet komen, als het in de buurd is en ik heb tijd kom ik wel ne keer af
Ik ga eens op zoek. (zit er hier toevallig geen broer van je?) Welk type is het van Impreza, jaar?
Het zou kunnen maar zou me toch verwonderen, in Japan rijden ze links en hebben hun wagens het stuur rechts, ja toch? Op deze foto zit de rechter persoon met zijn hoofd over zijn notities gebogen om de chauffeur links aanwijzingen te geven, ook de ruitenwissers staan gemonteerd om links het grootste wrijfvlak te hebben, nog een aanwijzing dat het stuur links staat?
Het zou kunnen maar zou me toch verwonderen, in Japan rijden ze links en hebben hun wagens het stuur rechts, ja toch? Op deze foto zit de rechter persoon met zijn hoofd over zijn notities gebogen om de chauffeur links aanwijzingen te geven, ook de ruitenwissers staan gemonteerd om links het grootste wrijfvlak te hebben, nog een aanwijzing dat het stuur links staat?
Check nummerplaat.
Je hebt gelijk, daar niet van, maar het is zeker tijdens Rally Japan
@ Maxime: de 23e zie ik hem IRL hopelijk, als ons pa zich sterk genoeg voelt tenminste.
In de streek van A'pen (A12) kan je er ook 2 zien testrijden momenteel.
ik heb ne sti van 2004 ne blauw, nog volledig standaard, maar ben een beetje aant rond kijken voor ne andere uitlaat en dan laten ecu tekken bij mark verhoeven.
maar ik moet eerst een andere garage gaan zoeken want vilvoorde is dicht, iemand suggesties hier ik woon in het noorden van limburg, dus niks in de buurt hier, ze hadden me bij aankoop toch belooft dat er een garage kwam in limburg. maar ja je bent zot van subaru of nie??????$
ik heb ne sti van 2004 ne blauw, nog volledig standaard, maar ben een beetje aant rond kijken voor ne andere uitlaat en dan laten ecu tekken bij mark verhoeven.
maar ik moet eerst een andere garage gaan zoeken want vilvoorde is dicht, iemand suggesties hier ik woon in het noorden van limburg, dus niks in de buurt hier, ze hadden me bij aankoop toch belooft dat er een garage kwam in limburg. maar ja je bent zot van subaru of nie??????$
Overweeg je een Sebring?? Maakt lekker geluidje zne, Kris heeft zo eentje onder zijn Plus steken. Je moet anders eens Blue van SCB mailen voor offertes, hij heeft ook scherpe prijzen voor de leden.
Omdat ze door Prodrive in Engeland geprepareerd zijn, en dan wss. ingeschreven in Japan
Omdat ze door Prodrive in Engeland geprepareerd zijn, en dan wss. ingeschreven in Japan
Ah ja, daar had ik niet aan gedacht, in Engeland rijden ze ook rechts eh ??
Met die lampenbalk erbovenop zou het kunnen zijn dat ze de nieuwe interventiewagens aan het testen zijn voor de MUG van Dr. Beaucourt. (Dan zou het stuur correct staan )
INstapprijs voor met Subaru te rijden zal serieus omhoog gaan me dunkt. Maar je krijgt wel direct meer, zo zal de 2.0R al 170Pk hebben :o Natuurlijk is de WRX en STI nu wel een 2.5l en de STi heeft nu wel standaard 280 pk, xenon en DCCD
Ah ja, daar had ik niet aan gedacht, in Engeland rijden ze ook rechts eh ??
Met die lampenbalk erbovenop zou het kunnen zijn dat ze de nieuwe interventiewagens aan het testen zijn voor de MUG van Dr. Beaucourt. (Dan zou het stuur correct staan )
Solberg/Sarrazin/Atkinson hun wagen wordt toch ook in Engeland gemaakt, en hun stuur staat toch ook links?
Comment