Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Och, ze hebben met Makinen 4x op rij de wereldtitel behaald.
Mitsu moet nix meer bewijzen in het WK. Andere horizonten gaan verkennen à la woestijnrally's is nu meer hun ding.
BTW: Wat stelt het WK rally nog voor??
Och, ze hebben met Makinen 4x op rij de wereldtitel behaald.
Mitsu moet nix meer bewijzen in het WK. Andere horizonten gaan verkennen à la woestijnrally's is nu meer hun ding.
BTW: Wat stelt het WK rally nog voor??
Lame excuse.
En true , eind vorig jaar dacht ik eventjes dat het terug beter ging worden. Maar dit jaar is het echt huilen met de pet op. Geen spanning, geen mooie momenten...
Ik heb onder de middag eens een proefritje gedaan met de Legacy Diesel.
Qua lijn vond ik hem echt mooi (vooral in het donkerblauw met beige leer), de luchthapper met bult op de motorkap stond hem ook wel. Minder aangenaam vond ik het dieselgeluid, dat langs de buitenkant duidelijk aanwezig was (binnenin gelukkig niet).
Hoewel de motor wat koppel mist in de lage toeren, is het toch een juweeltje, stil en toerengeil als een echte benzinemotor, met een wegligging in de beste Subarutraditie (in een natgeregende bocht plankgas geven => geeft geen krimp).
Al bij al een fijne reiswagen, die je helaas veel te weinig ziet...
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Het is een leuke wagen al heb ik toch enkele opmerkingen.
- het dieselgeluid buitenaf is aan de hoge kant
- de verhoudingen van de vijfversnellingsbak zijn enorm lang
- wat er voor zorgt dat de prestaties niet super zijn voor een 150pk wagen
Had op het moment van de test ook een Honda Accord diesel ter beschikking en die was merkbaar vlotter, zowel op acceleratievlak als bij de hernemingen.
Het is een leuke wagen al heb ik toch enkele opmerkingen.
- het dieselgeluid buitenaf is aan de hoge kant
- de verhoudingen van de vijfversnellingsbak zijn enorm lang
- wat er voor zorgt dat de prestaties niet super zijn voor een 150pk wagen
Had op het moment van de test ook een Honda Accord diesel ter beschikking en die was merkbaar vlotter, zowel op acceleratievlak als bij de hernemingen.
Uw eerste opmerking vind ik ietwat vreemd gezien de commentaren dat hij enorm geruisloos is, zowel binnen als buiten.
Tweede en derde puntje kan ik inkomen. Daar zou de nieuwe zesbak een oplossing voor moeten brengen.
Comment