Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timowas die kerel in die porsche eigenlijk wel aant proberen hij zat maar met 1 hand aan zn stuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555damn Jakkel doe me dat niet aan ... Is het dan nog een 555 serie?
Dat VW buske is er ene van SCN toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelHet is inderdaad nog steeds de 555 Gt Turbo. Hij heeft op punt gestaan om de WRX STI te kopen maar omdat dit beestje het toch nog zo goed doet heeft hij op het laatste moment beslist de WRX te laten voor wat het is.
De WRX'en zijn moderner, luxueuzer enz... maar zo'n GT(T) is nog echt rauw en ruw!
Als ie hem ooit wegdoet binnen 2-3 jaar, laat maar iets weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Eerlijk? Zo'n GT(T) doet me nóg meer dan een WRX!
De WRX'en zijn moderner, luxueuzer enz... maar zo'n GT(T) is nog echt rauw en ruw!
Als ie hem ooit wegdoet binnen 2-3 jaar, laat maar iets weten
Hangt af van z'n professionele toekomst waar 'ie nu nog niet echt een zekerheid over heeft, het kan zijn dat 'ie binnenkort dagelijks veel km's gaat moeten afleggen. Als dat zo is gaat de Subaru buiten en gaat 'ie dieselen.
Als het zo ver is ben jij de eerste die het gaat weten, en werkelijk, dit is echt nog een beauty. In compleet originele staat met de originele 16'ers bijgeleverd. .
Comment
-
Damn, een cleane 555 GTT vind je niet meer vaak!
Maar 2-3 maanden zal nog wat te vroeg zijn voor mij, op financieel vlak dan! Als je hulp nodig hebt bij verkoop, check dan zeker SCB. Daar zijn er paar die ook op zoek zijn Ik reken op nog 2-3 jaar voor ik mijn droom kan waarmaken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelDat zijn van die truukjes die je kan toepassen om te doen alsof je geen moeite doet om vlot te accelereren omdat je voelt dat je op uw kas gaat krijgen.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nlsIk had toch ook de indruk dat die persoon in de Porsche niet echt moeite deed. Hij werd gewoon verrast denk ik. Het leek trouwens alsof hij aan het bellen was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nlsIk had toch ook de indruk dat die persoon in de Porsche niet echt moeite deed. Hij werd gewoon verrast denk ik. Het leek trouwens alsof hij aan het bellen was
Btw, dat het leek alsof 'ie aan het bellen was kan er misschien op wijzen dat hij de truc perfect beheerst.
Comment
Comment