Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
    Oud VW busje met Subaru-power :
    De chauffeur in die Porsche moet nogal ogen getrokken hebben denk ik ...

Comment

• STI vs Lamborghini :

.

Comment

• was die kerel in die porsche eigenlijk wel aant proberen hij zat maar met 1 hand aan zn stuur

Comment

• damn Jakkel doe me dat niet aan ... Is het dan nog een 555 serie?

Dat VW buske is er ene van SCN toch?

Comment

• en Scoobypower eats a Lambo and a Porsche...

*duff man mode on*

Ow Yeaaaaaaaaaaaah

*duff man mode off*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
              was die kerel in die porsche eigenlijk wel aant proberen hij zat maar met 1 hand aan zn stuur
              Dat zijn van die truukjes die je kan toepassen om te doen alsof je geen moeite doet om vlot te accelereren omdat je voelt dat je op uw kas gaat krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                damn Jakkel doe me dat niet aan ... Is het dan nog een 555 serie?

Dat VW buske is er ene van SCN toch?
                Het is inderdaad nog steeds de 555 Gt Turbo. Hij heeft op punt gestaan om de WRX STI te kopen maar omdat dit beestje het toch nog zo goed doet heeft hij op het laatste moment beslist de WRX te laten voor wat het is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                  Het is inderdaad nog steeds de 555 Gt Turbo. Hij heeft op punt gestaan om de WRX STI te kopen maar omdat dit beestje het toch nog zo goed doet heeft hij op het laatste moment beslist de WRX te laten voor wat het is.
                  Eerlijk? Zo'n GT(T) doet me nóg meer dan een WRX!
                  De WRX'en zijn moderner, luxueuzer enz... maar zo'n GT(T) is nog echt rauw en ruw!
                  Als ie hem ooit wegdoet binnen 2-3 jaar, laat maar iets weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                    Eerlijk? Zo'n GT(T) doet me nóg meer dan een WRX!
                    De WRX'en zijn moderner, luxueuzer enz... maar zo'n GT(T) is nog echt rauw en ruw!
                    Als ie hem ooit wegdoet binnen 2-3 jaar, laat maar iets weten
                    Het kan zijn dat 'ie al sneller buiten gaat (over 2 à 3 maanden).
                    Hangt af van z'n professionele toekomst waar 'ie nu nog niet echt een zekerheid over heeft, het kan zijn dat 'ie binnenkort dagelijks veel km's gaat moeten afleggen. Als dat zo is gaat de Subaru buiten en gaat 'ie dieselen.

Als het zo ver is ben jij de eerste die het gaat weten, en werkelijk, dit is echt nog een beauty. In compleet originele staat met de originele 16'ers bijgeleverd. .

Comment

• Damn, een cleane 555 GTT vind je niet meer vaak!

Maar 2-3 maanden zal nog wat te vroeg zijn voor mij, op financieel vlak dan! Als je hulp nodig hebt bij verkoop, check dan zeker SCB. Daar zijn er paar die ook op zoek zijn Ik reken op nog 2-3 jaar voor ik mijn droom kan waarmaken

Comment

• bij GP tuning

Comment

• IN Bitburg

Comment

• Nog een paar (thx to Louis)

Comment

• Wat is de neus van die nieuwe Impreza toch lekker!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                                Dat zijn van die truukjes die je kan toepassen om te doen alsof je geen moeite doet om vlot te accelereren omdat je voelt dat je op uw kas gaat krijgen.
                                Ik had toch ook de indruk dat die persoon in de Porsche niet echt moeite deed. Hij werd gewoon verrast denk ik. Het leek trouwens alsof hij aan het bellen was
                                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                                  Ik had toch ook de indruk dat die persoon in de Porsche niet echt moeite deed. Hij werd gewoon verrast denk ik. Het leek trouwens alsof hij aan het bellen was
                                  Die mens was gewoon aan het cruisen.Toen de vw voorbij kwam keek hij nog niet op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                    Wat is de neus van die nieuwe Impreza toch lekker!!

Wat is de neus van die nieuwe Impreza toch lekker ALS ER EEN TOMMY KAIRA FRONT OPZIT !

Comment

• Bwa, verpest het een beetje vind'k.
                                      Een STI is en blijft het mooiste voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                                        Het doet er eigenlijk niet toe of dat die Porsche wel of niet sneller is. Het gaat erom dat het trucje van 'ik-heb-u-zogezegd-niet-gezien-want-ik-vrees-dat-ik-op-m'n-******-krijg' realiteit is.

Btw, dat het leek alsof 'ie aan het bellen was kan er misschien op wijzen dat hij de truc perfect beheerst.

Comment

• Comment

Working...
                                          X