Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jammer dat het geen STI spoiler is

Comment

• Comment

• 2nd that!

Comment

• Die Impreza van hierboven ziet er inderdaad verdomd mooi uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555

de S204
            Eindelijk: de Specs

1.994cc flat-four Twin Scroll turbo
            320 pk @ 6.400 TPM
            432 Nm @ 4.400 TPM

BBS aluvelgen 8.5 x 18 inch & Pirelli P Zero Corsa
            Aangepaste setup van het onderstel & verlaagd, "performance dampers" van Sti & Yamaha.
            Recaro carbon kuipstoelen.

Prijs : +/- 34.500 eur ... in Japan.
            Er worden slechts 600 exemplaren gemaakt, enkel te verkrijgen als JDM model.

Voor mooie plaatjes, klik op http://www.subaru-sti.co.jp/s204/index.html en kies "WEB CATALOG"

Comment

• Ja, ik ga er een bestellen

34.500€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                Ja, ik ga er een bestellen

34.500€
                Eerst nog naar hier krijgen en gehomologeerd krijgen

Comment

Eerst nog naar hier krijgen en gehomologeerd krijgen
                  Als ik nu een japanse bruid laat meekomen die daar gedomicilieerd blijft

Comment

• Zoiets?

Comment

• Bwa, eentje die er wat westelijker uitziet liefst

Niemand die toevallig een tot japanner genaturaliseerde hollandse kent?

(en neen tomski, sugar lee hooper heb ik niet nodig)

Comment

• Net met onze vriend Turboboost een ritje gaan maken met de Subaru WRX mét open exhaust...

Fimlpje zie je hier: http://users.pandora.be/pascalo/Suba...open%20exhaust

Voor de specs zal Turboboost de nodige uitleg geven.

Comment

• Zit er al een extra demperke op, want het was nogal hels geluid met zijn Miltek in het begin!?

En zo snel op de N60, dat mag niet é

Comment

Zit er al een extra demperke op, want het was nogal hels geluid met zijn Miltek in het begin!?
                            Neen , helaas nog niet ,maar het is wel de bedoeling dat er extra demping komt .
                            Last edited by ; 31/12/2005, 18:51.

Comment

• specs : standaard WRX MY 2004 met Scoobysport open up-pipe en een volledig open 3 inch MILLTEK non-resonated uitlaatlijn .

Het is de bedoeling er minstens een resonated versie v te maken met extra demper (anders vrees ik dat ik kogelvrije vest ga moeten dragen als ik 's nachts om 02u30 moet vertrekken naar / thuiskom vh werk .

Want in smalle straatjes weerkaatst het geluid nogal erg .

Kwa klank vind ik het zeer goed ,volume daarentegen moet omlaag .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
                                Neen , helaas nog niet ,maar het is wel de bedoeling dat er extra demping komt .
                                Het klinkt anders serieus knap zne!!!

Comment

• En nogmaals dank voor het filmen Pascal !

PS : kan iemand eens zeggen hoe ik het kan converteren naar WMV , DivX of Xvid ?

Want nu zie ik het op m'n pc in ppt-formaat v powerpoint .

Prettig eindejaar aan iedereen en de allerbeste wensen voor 2006 !

Comment

• mijn klasgenoot noemde subaru altijd subaruba

Comment

• ik heb vandaag een brochure ontvangen van de subaru impreza wrx sti

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico1
                                        ik heb vandaag een brochure ontvangen van de subaru impreza wrx sti
                                        de nieuwe? Via website aangevraagd??

Dju dan werkt er toch nog iemand bij Subaru België.
                                        Allé, samen met de reclame in rally live en Autonews toch al een goed begin!

Comment

• Er zou binnenkort wel eens een test kunnen inzitten met de nieuwe impreza wrx sti... Meer info binnenkort, kijk er alvast naar uit!

Comment

Working...
                                          X