Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand ervaring met een Gt Turbo of WRX op LPG?

Comment

• Geen eigen ervaring, kan alleen de raad doorgeven die ik overal lees: niet doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
        Geen eigen ervaring, kan alleen de raad doorgeven die ik overal lees: niet doen.
        Niet echt betrouwbaar of wat?

Comment

• Ook geen eigen ervaring, maar de rode WRX hierboven reed op lpg en die gast was er zeer tevreden van.
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Niet echt betrouwbaar of wat?
            Is kwestie van ervaringen é. Ik ken niemand die het echt aanraadt, maar wil dan ook niet zeggen dat je er garantie problemen mee zal hebben. De snellere verbranding in combo met de turboboxer zou echter niet ideaal zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
            Ook geen eigen ervaring, maar de rode WRX hierboven reed op lpg en die gast was er zeer tevreden van.
            Voila, kan dus zeker meevallen ook. Ik zal hem es vragen of ie er nog op rijdt trouwens. Je kan hem soms spotten in het Gentse

Comment

• Toch niet echt ideaal voor een turbomotor. Lpi is dan een verstandigere oplossing, denk ik.

Comment

• Meer informatie

Comment

• Doorvlammen op gas zou 'k niet onmiddellijk doen, dan vrees ik voor de levensduur van de motor en zeker voor die van de turbo.

Als je rustig aan het cruisen bent, op gas rijden. Als je eens wil kicken schakel je over op benzine. Zou naar mijn gedacht prima moeten kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                    Toch niet echt ideaal voor een turbomotor. Lpi is dan een verstandigere oplossing, denk ik.
                    Tegenwoordig is het allemaal LPI. Het is vooral de droge verbranding van gas in 't algemeen dat wel eens slecht zou kunnen zijn.

Comment

Hé bedankt! Dat ga ik eens op m'n gemak lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Doorvlammen op gas zou 'k niet onmiddellijk doen, dan vrees ik voor de levensduur van de motor en zeker voor die van de turbo.

Als je rustig aan het cruisen bent, op gas rijden. Als je eens wil kicken schakel je over op benzine. Zou naar mijn gedacht prima moeten kunnen.
                        Lijkt me ook perfect mogelijk te zijn.
                        Maar uw switch zal wel vaak op benzine staan zne... Allé bij mij toch

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Hé bedankt! Dat ga ik eens op m'n gemak lezen.
                        Enjoy.

Aankoopplannen?

Comment

• Wie koopt er nu een Subaru?

Comment

Enjoy.

Aankoopplannen?
                            Bwa... 'k weet niet. Vanaf dat m'n broer destijds met z'n Gt Turbo reed ben ik een beetje verliefd geworden op het karakter en de sound van die turbogeblazen boxer. Zo'n Impreza Plus op LPG, de perfecte gezinswagen om met de ganse familie op uitstapjes te gaan. Eens de klein mannen en de vrouw eruit zijn, schakelaar op naft zetten en...gaaaaaaaaannnn!!!!!!!!!

Comment

Wie koopt er nu een Subaru?
                              Wanneer komt ge terug tot de Dark Side?

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Bwa... 'k weet niet. Vanaf dat m'n broer destijds met z'n Gt Turbo reed ben ik een beetje verliefd geworden op het karakter en de sound van die turbogeblazen boxer. Zo'n Impreza Plus op LPG, de perfecte gezinswagen om met de ganse familie op uitstapjes te gaan. Eens de klein mannen en de vrouw eruit zijn, schakelaar op naft zetten en...gaaaaaaaaannnn!!!!!!!!!
                              Voila, over jaar of twee kijk ik ook voor een WRX Plus in lichte vracht

Comment

Wie koopt er nu een Subaru?
                                Vraag ik me eigenlijk ook al zolang af
                                R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                  Zegt die die rondrijdt met zijn wannabe Subaru tjoening Mitsubisi (in loixtaal die laatst)

Comment

Echt hé, ik wil een echte rallywagen, ik wil een Evo

Comment

Zegt die die rondrijdt met zijn wannabe Subaru tjoening Mitsubisi (in loixtaal die laatst)
                                      Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                      Echt hé, ik wil een echte rallywagen, ik wil een Evo
                                      Dat ne ex-Subarist da moet zeggen ,Cyr *groeit*

Maar je kan hem moeilijk ongelijk geven é. Toch??
                                      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Dat ne ex-Subarist da moet zeggen ,Cyr *groeit*

Maar je kan hem moeilijk ongelijk geven é. Toch??
                                        Die is op dit moment wel een GTT aan het bestellen.

Stiekem vind ik je Evo wel vet zne

Comment

• Een Evo is gewoon pakken beter dan een Wrx. Een Evo is gewoon DE rallywagen voor de openbare weg. Veel sneller dan een Sub, veel betere wegligging dan een Sub, veel mooiere sound dan een Sub,..........

Hoi Cyr

Comment

Working...
                                          X