Iemand ervaring met een Gt Turbo of WRX op LPG?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenGeen eigen ervaring, kan alleen de raad doorgeven die ik overal lees: niet doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNiet echt betrouwbaar of wat?
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOok geen eigen ervaring, maar de rode WRX hierboven reed op lpg en die gast was er zeer tevreden van.
Comment
-
-
Doorvlammen op gas zou 'k niet onmiddellijk doen, dan vrees ik voor de levensduur van de motor en zeker voor die van de turbo.
Als je rustig aan het cruisen bent, op gas rijden. Als je eens wil kicken schakel je over op benzine. Zou naar mijn gedacht prima moeten kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenToch niet echt ideaal voor een turbomotor. Lpi is dan een verstandigere oplossing, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDoorvlammen op gas zou 'k niet onmiddellijk doen, dan vrees ik voor de levensduur van de motor en zeker voor die van de turbo.
Als je rustig aan het cruisen bent, op gas rijden. Als je eens wil kicken schakel je over op benzine. Zou naar mijn gedacht prima moeten kunnen.
Maar uw switch zal wel vaak op benzine staan zne... Allé bij mij toch
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHé bedankt! Dat ga ik eens op m'n gemak lezen.
Aankoopplannen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
Enjoy.
Aankoopplannen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenWie koopt er nu een Subaru?
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBwa... 'k weet niet. Vanaf dat m'n broer destijds met z'n Gt Turbo reed ben ik een beetje verliefd geworden op het karakter en de sound van die turbogeblazen boxer. Zo'n Impreza Plus op LPG, de perfecte gezinswagen om met de ganse familie op uitstapjes te gaan. Eens de klein mannen en de vrouw eruit zijn, schakelaar op naft zetten en...gaaaaaaaaannnn!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenWie koopt er nu een Subaru?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenVraag ik me eigenlijk ook al zolang af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenVraag ik me eigenlijk ook al zolang af
Echt hé, ik wil een echte rallywagen, ik wil een Evo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenZegt die die rondrijdt met zijn wannabe Subaru tjoening Mitsubisi (in loixtaal die laatst)Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenEcht hé, ik wil een echte rallywagen, ik wil een Evo
Maar je kan hem moeilijk ongelijk geven é. Toch??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDat ne ex-Subarist da moet zeggen ,Cyr *groeit*
Maar je kan hem moeilijk ongelijk geven é. Toch??
Stiekem vind ik je Evo wel vet zne
Comment
Comment