Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Echt he: Japen, US en UK... Dat zijn de gelukzakken.
Nuja, hier is de markt sowieso te klein. (Europa that is)
En er is hier teveel regelneverij , waardoor homologatieprocedures tijdrovend en duur zijn .
Bvb voor uitlaten accepteren ze op de keuring de TUV-attesten niet ,fabrikanten zouden hier in ons land aparte type-goedkeuring moeten aanvragen , wat voor zo'n kleine markt meestal financieel niet haalbaar/interessant is
zolang de co uitstoot in orde is, wat is het probleem dan???
Dat je normaal een Belgisch validatie-attest moet hebben op de keuring voor niet-OEM-uitlaten , in andere landen aanvaarden ze daarvoor TUV-keurmerk , hier niet .
Mooi mooi, nog es een echte sub. Alleen die mistlichten vanvoor moeten eraf, en er zijn 3 uitlaten te veel, maar op dit model past 1 dikke ook niet echt meer.
Comment