Oorspronkelijk geplaatst door thor
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenIeper is uitstekend, recente Subaru dealer maar al jarenlang Toyota dealer, heeft een uitstekende naam.
Heb er zelf ook een legacy diesel getest, uiterst vriendelijk en correct ontvangen, direct sleutels meegekregen voor een testrit naar keuze. Kortom alles perfect.
Alleen liggen de kortingen nogal laag (5%) in november 2008 maar dat zou een richtlijn van subaru brussel zijn.
ik zal even een wandeling plannen naar Ieper
het is wel een eind rijden vanuit de kust, vooral via die verdomde A8 !
wij maken er een dagtrip van !
hopelijk heeft de dealer oplossingen te bieden voor verre klanten die eventueel "stranden"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenNeen, de Honda garage in Ieper is dicht wegens niet voldoen aan de Honda eisen (wat die ook mogen zijn)
De mensen van de ex honda en subaru garage in ieper werken nu bij de Toyota Subaru concessie houder Vancayseele te Ieper.
Uit Tielt hoor ik ook enorm veel positieve geluiden! Doet ook Toyota en Subaru, ergens logisch gezien de aandelen.
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenbedankt, Thor
ik zal even een wandeling plannen naar Ieper
het is wel een eind rijden vanuit de kust, vooral via die verdomde A8 !
wij maken er een dagtrip van !
hopelijk heeft de dealer oplossingen te bieden voor verre klanten die eventueel "stranden"
Maar oplossingen hebben ze zeker denk ik.
Trouwens, alle modellen zullen ook op 15 maart uitvoerig te zien zijn op www.subarutrackday.com
Comment
-
Ne Japanner die strandt?? Nog nieveel gezien eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenNe Japanner die strandt?? Nog nieveel gezien eigenlijk
Jammer dat je er zondag niet was trouwens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenStranden? Met een Subaru... Je kent het merk duidelijk nog niet
maar zelfs de meest bedrijfzekere auto kan toch even happeren, niet ?
dan kan de afstand naar uw garagist en zijn bereidswilligheid van belang zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtentoch wel... ik had het uiteraard niet over de transmissie !
maar zelfs de meest bedrijfzekere auto kan toch even happeren, niet ?
dan kan de afstand naar uw garagist en zijn bereidswilligheid van belang zijn
Ik bedoel alleen maar dat je slechts heel zelden voor zo'n hapering komt te staan bij dit merk. Of het moest zijn dat de kwaliteit plots een stuk lager is komen te liggen bij de diesels. Maar volgens eerste reacties is dat verre van het geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenNe Japanner die strandt?? Nog nieveel gezien eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenNatuurlijk kunnen die ook haperen. Dan is die afstand redelijk essentieel. Ikzelf moet 75km bollen naar mijn Subaru garage en is soms wel vervelend.
Ik bedoel alleen maar dat je slechts heel zelden voor zo'n hapering komt te staan bij dit merk. Of het moest zijn dat de kwaliteit plots een stuk lager is komen te liggen bij de diesels. Maar volgens eerste reacties is dat verre van het geval.
met de komst van de break Legacy hebben ze eindelijk dat bij ons zou passen
valt nog te zien wat vrouwlief over de design denkt (de Accord Tourer werd al gauw afgekeurd, ondanks een zeer gunstige testrit), en de nieuwe Avensis kreeg ook geen goede punten
de nieuwe duitsers (Insigna en Passat CC) zijn ook niet in de smaak gevallen
ik blijf dus tot nader order bollen met mijn vertrouwde A4 Avant...
Comment
-
Zo'n legacy is toch echt geen lelijke wagen, die honda of toyota ok, maar een legacy is moeilijk lelijk te vinden naar mijn mening. Dat ge meer van audi's houdt kan ik begrijpen maar dan moet ge al gaan kiezen tussen die een benz en een bmw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenZo'n legacy is toch echt geen lelijke wagen, die honda of toyota ok, maar een legacy is moeilijk lelijk te vinden naar mijn mening. Dat ge meer van audi's houdt kan ik begrijpen maar dan moet ge al gaan kiezen tussen die een benz en een bmw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenZo'n legacy is toch echt geen lelijke wagen, die honda of toyota ok, maar een legacy is moeilijk lelijk te vinden naar mijn mening. Dat ge meer van audi's houdt kan ik begrijpen maar dan moet ge al gaan kiezen tussen die een benz en een bmw.
trouwens, de Honda rijdt stukken beter dan deze twee qua comfort
de nieuwe A4 kan mij echter niet bekoren : vrij hard, wel goed afgewerkt maar het dashbord bevalt mij niet (eigen smaak, natuurlijk, maar dat heb je toch constant voor je ogen) en onoverzichtelijke bedieningsknoppen (teveel, te complex, kunnen niet gebruikt worden zonder ernaar te kijken (minstens naar het scherm => onveilig)
iedereen vindt de A4 bloedmooi, maar vergeet dat de A4's die in het oog springen auto's zijn met heel veel dure opties. Verschil loopt gemakkelijk op tot 10.000euros voor een betere uitrusting.
dit vind ik veel als de wagen zelf het zo beter doet (een Armani-monture maakt uw bril ook niet scherper...)
misschien wordt ik met de jaren te redelijk....Last edited by guyugy; 29/01/2009, 10:41.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWaarom wilt ge een voorwielaandrijver? Om in die prijsklasse te bijven? En een mondeo of passat dan, lijken mij ook logische kansbetters met uw eisen.
motorisatie is voor mij ook van belang, ik heb er iets voor over : dus liever een zachte benzine krachtbron en daarom sluit ik de boxer 2,0/150pk's van Legacy niet uit
zijn classiek design is ook voor mij een plus, same'n met de zeldzaamheid : ik rij mijn wagens op en de tekening van de Mondeo/Avensis/Honda zal al binnen de drie jaar achterhaald zijn
ik heb ook geen sprinter nodig : wanneer kunnen wij zoiets nog gebruiken ?
Comment
-
ik heb een kijkje genomen in de AW van vandaag
met de komst van een nieuwe Legacy-model later dit jaar of begin 2010 is het beste dat ik kan doen gewoon nog een beetje wachten...
de lijn blijkt wel gemoderniseerd, maar schoon blijkt het mij nog niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenSander onze Red Devil?
Volgens mij heeft hij die al lang verkocht, die rode.
Comment
Comment