Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben ook een archief aan het aanleggen... Ondertussen al zo'n 4800 foto's van de toch al 2 verreden F1 races Dan nog alle andere klassen erbij Tegen het einde van het seizoen mag ik een extra HD kopen
Terwijl dak toch bezig ben: WRC pre-season testing
Yeps, tenzij een of andere rijke sjeik geld op tafel heeft gesmeten
@ Zwoemba: thx, is geen bekende maar precies wel een PPP
Ik mag er niet aan denken, wss zo een witte dan.
Zwart zou nog wel mooi zijn denk ik.
Heb zo eens een Impreza gezien (denk een GT Turbo), beetje aangepast zodat hij op een 22B leek maar nog duidelijk een GT Turbo en die was prachtig.
Ik mag er niet aan denken, wss zo een witte dan.
Zwart zou nog wel mooi zijn denk ik.
Heb zo eens een Impreza gezien (denk een GT Turbo), beetje aangepast zodat hij op een 22B leek maar nog duidelijk een GT Turbo en die was prachtig.
Dat zal in dit topic geweest zijn.
Er bestaat een wide body kit om een GTT een 22B look te geven.
De TypeR's zijn wel in andere kleuren uitgebracht zoals geel en wit.
Dat zal in dit topic geweest zijn.
Er bestaat een wide body kit om een GTT een 22B look te geven.
De TypeR's zijn wel in andere kleuren uitgebracht zoals geel en wit.
Nee, 't was in real life, zeker weten.Was toen we een helikoptervlucht hadden gewonnen, en der waren nog gelukkigen bij.
Hij had ook van die prachtige grote lichten ingewerkt in de bumper.
Kennis heeft eentje, maar is een Brit, dus die komt niet zomaar ff af
Wat maakt die 22B eigenlijk zo legendarisch? Ik hoor en lees er veel van, maar wat is nu het concreet verschil?
Is dat een special van Subaru zelf of zo'n Prodrive speeltje?
Rijdt er toevallig eentje rond in België bij jouw weten ?
Weet ik niet. Er zijn er paar die LHD zijn en onlangs heb ik wel eentje te koop zien staan in Duitsland. Maar de meeste zitten in UK, Japan en bij enkele sjeiks
Wat maakt die 22B eigenlijk zo legendarisch? Ik hoor en lees er veel van, maar wat is nu het concreet verschil?
Is dat een special van Subaru zelf of zo'n Prodrive speeltje?
Er staat gans uitleg van in dit topic, maar vind het nu niet direct en hoofd staat er niet naar om het te zoeken.
Weet ik niet. Er zijn er paar die LHD zijn en onlangs heb ik wel eentje te koop zien staan in Duitsland. Maar de meeste zitten in UK, Japan en bij enkele sjeiks
Comment