Das topniveau. OK, ik maak een transfer volgend jaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenIs er iets te doen van Subaru in de regio Hamme - Waasmunster ?
Al een hele dag hoor en zie ik een witte en zwarte nieuwe Impreza STI (of zoiets) voorbijvlammen
Een beetje "on-road finetuning" ,had eerst op de bank gestaan bij RW-S in Grembergen!
Sorry voor late reactie( verlof enzo...)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDie mudflaps staan 'm beeldig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
Eigenlijk nog iets knapper dan de hatchback imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenDie Legacy is supervet
Al twee firma's aangesproken en telkens geen reactie na paar mails
Anderzijds: steenslag is a bitch. Laat ik mijn kar wassen deze middag, kom ik dit tegen. Dat wordt volledige motorkap herspuiten allicht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenEcht he. Maar onmogelijk om hier in te voeren.
Al twee firma's aangesproken en telkens geen reactie na paar mails
Anderzijds: steenslag is a bitch. Laat ik mijn kar wassen deze middag, kom ik dit tegen. Dat wordt volledige motorkap herspuiten allicht?
Troost u, ik heb ook een bluts in m'n motorkap. Een stomme veel te grote tak
Koop dan een rhd Legacy, dat past
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenTroost u, ik heb ook een bluts in m'n motorkap. Een stomme veel te grote tak
Koop dan een rhd Legacy, dat past
Neenee, een Legacy GT blijft een optie op termijn.
Ai das ook minder. Van de Seat?
Comment
-
Neenee, een Legacy GT blijft een optie op termijn.
Ai das ook minder. Van de Seat?
Komop Cyr, regel het, ge leeft maar 1 keer
Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.
Comment
-
Heb daar ook al naar staan kijken.
Jammer van de mottige achtervleugel
Dan nog liever deze. Wel AT
http://www.pistonheads.co.uk/sales/1123594.htm
AT is geen optie, da's voor oude mensen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenAT is geen optie, da's voor oude mensenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Comment