Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In Boom heb je wel kans om er nog veel te zien, er is daar goeie Subaru garage!
Thx voor de foto.
Ik weet het . Heb eventjes omgereden om eens te gaan kijken. Ze zijn er voor de moment verbouwingswerken aan het uitvoeren, dus echt veel staat er niet. Deze week stonden er wel enkele STI's en WRXen, nieuwe en oudere... was wel mooi. Maar had mijn gsm thuis vergeten
Ik weet het . Heb eventjes omgereden om eens te gaan kijken. Ze zijn er voor de moment verbouwingswerken aan het uitvoeren, dus echt veel staat er niet. Deze week stonden er wel enkele STI's en WRXen, nieuwe en oudere... was wel mooi. Maar had mijn gsm thuis vergeten
Samen met Troch en Knockaert waren dat de beste garages... Nu blijft hij eigenlijk alleen over als 'grote' Subaru garage.
Aan het verbouwen? Interessant!! Stond er geen oude Legacy? Ie had nog een staan maar ben er nog niet geraakt om te gaan kijke voor wisselstukken.
De showroom is toch wel klein ze . Kunnen hooguit 4 wagens in en dan goed op elkaar gekrampt. De garageplaats op zich is volgens mij wel een pak groter. Nog niet binnengeweest eigenlijk. Naar oude auto's kijk ik niet joh . Ik weet wel dat er een Legacy in de werkplaats stond, maar dat was zoeen als ulle pa
Comment