Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Super!

Meer informatie?

Comment

• alleen deze foto's

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Brééd...

Comment

• Nog eentje

Wat een monster

Comment

• Zalige sleeper
            Waarom brengen ze dat hier niet uit? Ik wil meer echte JDM-stuff hier zien

Comment

• Echt he... Forester STI, Legacy STI (of zelf GT)
              Zonde dat ze die niet hier brengen (of met stuur in LHD...)

Comment

• WRX STI

Comment

• Zeg heeft er iemand dat autoprogramma gezien op Discovery Channel? West Coast Customs (niet met die Xzibit) mocht voor 16-jarige (!) tweelingbroers hun eerste auto die ze van papa gekregen hadden, wat opdoen: een WRX Sti en een Lancer... Amerikanen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    alleen deze foto's

WTF!!!

Wat hangen die blikjes of whatever daar te doen aan het rechterachterwiel?

Comment

• Iets harder u brein pijnigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        Wat hangen die blikjes of whatever daar te doen aan het rechterachterwiel?
                        Rammelen.

Maar dat hoort ge toch niet met die bazooka die aan de andere kant hangt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                          Rammelen.

Maar dat hoort ge toch niet met die bazooka die aan de andere kant hangt.
                          Heu? Ik snap het nog altijd niet? Moeten die blikken gewoon voor een rammelgeluid zorgen?

Comment

• Getrouwd misschien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              Heu? Ik snap het nog altijd niet? Moeten die blikken gewoon voor een rammelgeluid zorgen?
                              Ik heb eerlijk gezegd ook totaal geen idee.

Of misschien een variant op deze...

Comment

• Zou het ook niet weten.
                                Gezien zijne setup zal het eerder fantasieke zijn dan efficient

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                                  Zeg heeft er iemand dat autoprogramma gezien op Discovery Channel? West Coast Customs (niet met die Xzibit) mocht voor 16-jarige (!) tweelingbroers hun eerste auto die ze van papa gekregen hadden, wat opdoen: een WRX Sti en een Lancer... Amerikanen...
                                  Da was er wa zwaar over... En daarvoor moeten die mannen overwerken op kerstavond :s
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Pfff cut.
                                    De sub heeft kuren...
                                    Ik reed vandaag opt gemak naart zeetje en terug. Een verbruik van 7.4L (lpg) getuigd echt van rustig rijden. Ik rijd cruise control en opeens valt me cruise control, stabiliteitscontrole en nog iets uit.
                                    Nu flikkert mijn cruise constant en de twee oranje lampjes ook...

Gewoon een elektronisch probleem?

rijgedrag en gas -en remrespons blijft hetzelfde als voorheen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                      Pfff cut.
                                      De sub heeft kuren...
                                      Ik reed vandaag opt gemak naart zeetje en terug. Een verbruik van 7.4L (lpg) getuigd echt van rustig rijden. Ik rijd cruise control en opeens valt me cruise control, stabiliteitscontrole en nog iets uit.
                                      Nu flikkert mijn cruise constant en de twee oranje lampjes ook...

Gewoon een elektronisch probleem?

rijgedrag en gas -en remrespons blijft hetzelfde als voorheen

Lampjes die beginnen branden in een Subaru is de normaalste zaak van de wereld, echt om zot van te worden, ik wou dat lampje op de duur kapot slaan

Best eens laten uitlezen voor alle veiligheid, waarschijnlijk weer één of andere sensor die niet wil meewerken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                        Lampjes die beginnen branden in een Subaru is de normaalste zaak van de wereld, echt om zot van te worden, ik wou dat lampje op de duur kapot slaan

Best eens laten uitlezen voor alle veiligheid, waarschijnlijk weer één of andere sensor die niet wil meewerken
                                        Cruise control werkt niet meer. stabiliteitscontrole heb ik nie getest of hij nog werkt.. Kan dit allemaal aan en sensor liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                          Cruise control werkt niet meer. stabiliteitscontrole heb ik nie getest of hij nog werkt.. Kan dit allemaal aan en sensor liggen?

Geen flauw idee, gewoon eens laten uitlezen best.

Comment

Working...
                                          X