Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zeg heeft er iemand dat autoprogramma gezien op Discovery Channel? West Coast Customs (niet met die Xzibit) mocht voor 16-jarige (!) tweelingbroers hun eerste auto die ze van papa gekregen hadden, wat opdoen: een WRX Sti en een Lancer... Amerikanen...
Zeg heeft er iemand dat autoprogramma gezien op Discovery Channel? West Coast Customs (niet met die Xzibit) mocht voor 16-jarige (!) tweelingbroers hun eerste auto die ze van papa gekregen hadden, wat opdoen: een WRX Sti en een Lancer... Amerikanen...
Da was er wa zwaar over... En daarvoor moeten die mannen overwerken op kerstavond :s
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Pfff cut.
De sub heeft kuren...
Ik reed vandaag opt gemak naart zeetje en terug. Een verbruik van 7.4L (lpg) getuigd echt van rustig rijden. Ik rijd cruise control en opeens valt me cruise control, stabiliteitscontrole en nog iets uit.
Nu flikkert mijn cruise constant en de twee oranje lampjes ook...
Gewoon een elektronisch probleem?
rijgedrag en gas -en remrespons blijft hetzelfde als voorheen
Pfff cut.
De sub heeft kuren...
Ik reed vandaag opt gemak naart zeetje en terug. Een verbruik van 7.4L (lpg) getuigd echt van rustig rijden. Ik rijd cruise control en opeens valt me cruise control, stabiliteitscontrole en nog iets uit.
Nu flikkert mijn cruise constant en de twee oranje lampjes ook...
Gewoon een elektronisch probleem?
rijgedrag en gas -en remrespons blijft hetzelfde als voorheen
Lampjes die beginnen branden in een Subaru is de normaalste zaak van de wereld, echt om zot van te worden, ik wou dat lampje op de duur kapot slaan
Best eens laten uitlezen voor alle veiligheid, waarschijnlijk weer één of andere sensor die niet wil meewerken
Comment