Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Die rode? Linkje?
    En LPI moest het uiteraard zijn.

Comment

• Merci.
      Nieuwe eigenaar heeft hem terug in mooie staat gebracht. Al mis ik wel de voorlip en de 18duimers van Peter
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Merci.
        Nieuwe eigenaar heeft hem terug in mooie staat gebracht. Al mis ik wel de voorlip en de 18duimers van Peter
        Je kent de kar?
        Voorlip vond ik niet zo mooi, de velgen zouden inderdaad wat groter mogen. Witte OZ's of Speedlines passen perfect onder zo'n rode.

Comment

• Was van iemand hier int dorp.
          Iemand die zijn wagen goed gebruikte, maar met respect voor mechaniek (uitgezonderd de koppeling en versnellingsbak misschien).

Heeft op de standaard velgen rondgereden, op gouden kruisspaakvelgen en op een setje 3-delige 18duimse OZ's (dacht ik, niet zeker van het merk) met gepolijste rand en zwart hart.

Hij heeft ook de tuningstukken eropgezet dacht ik, daarna verkocht aan iemand van Tongeren die hem binnen de maand te koop zette. Heeft toen héél lang te koop gestaan en blijkbaar via Alken in Gent terecht gekomen.

Zelfs nu blijft die karakteristieke roffel (home-made uitlaat) en BOV-geluid mij nog altijd bij.

Comment

• Die velgen zijn 22B velgen (of toch look-a-likes)
            Zou ik nog overwegen samen met de huidige OZ's. Die voorlip vind ik maar niets. Crowsoul heeft hem in elk geval proper hersteld. Nieuwe koppeling en bak zijn logisch bij de GTT's, mijn koppeling zat er tijdje geleden ook door (had wel bijna 200k op de teller)

En hij maakt inderdaad een mooi soundje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten

Die velgen zijn 22B velgen (of toch look-a-likes)
              Zou ik nog overwegen samen met de huidige OZ's. Die voorlip vind ik maar niets. Crowsoul heeft hem in elk geval proper hersteld. Nieuwe koppeling en bak zijn logisch bij de GTT's, mijn koppeling zat er tijdje geleden ook door (had wel bijna 200k op de teller)

En hij maakt inderdaad een mooi soundje

Hmmm, wat staat normaal op de centercap van de 22B velgen? Herinner mij nog vaag iets, misschien zelfs nog een foto ergens op de pc

Dat de versnellingsbakken een 'zwak punt' zijn weet ik, maar als ge dan kijkt hoe de gemiddelde scooby gebruikt wordt...comes with the territory. Idem met veel evo's die stevig gelanceerd worden.

Comment

• Ik dacht carbon caps met roos STI logo

Tgoh, met standaard vermogen kunnen de bakken wel wat aan. Mijn bak draait nog perfect mee. Tis eenmaal je richting 300pk gaat, het risky wordt. Koppeling was bij mij fout van garagist...

Daarnet mijn greddy turbotimer getest. 0 tot 100 in 6"19. Die versnelling loopt nog altijd super, vindt mijn kar vooral net iets te traag in hogere toeren, hernemingen

Comment

Ik dacht carbon caps met roos STI logo
                  Dan waren het replica's

Comment

• Ik dacht het al. De echte zijn BBS'kes die je niet zomaar zou verkopen.
                    Al kan ik ze via wrecking firma wel kopen, maar past niet in budget momenteel

Comment

Ik dacht het al. De echte zijn BBS'kes die je niet zomaar zou verkopen.
                      Al kan ik ze via wrecking firma wel kopen, maar past niet in budget momenteel
                      Gewoon direct doorsparen voor een 22B

Comment

• Who knows... ooit...
                        Dan moet huidige situatie wel veranderen. Als er bv. een auto van het werk komt, dan zit de kans er wel dik in dat de GTT buitenmag en er iets deftiger in de plaats komt à la 22B.

Maar ze worden er niet goedkoper op

Comment

• Subaru Forester goes Dakar

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Who knows... ooit...
                            Dan moet huidige situatie wel veranderen. Als er bv. een auto van het werk komt, dan zit de kans er wel dik in dat de GTT buitenmag en er iets deftiger in de plaats komt à la 22B.

Maar ze worden er niet goedkoper op

GebruikersnaamBerichtenSubaru555 1.262BeFour 184TurboBoost 113ScoobySteve 82Lotus freak 76Dawud 70

Merkblinde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                              Subaru Forester goes Dakar

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Vet filmpje! Ben es benieuwd

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                              And proud of it

Comment

• Zo'n Forester STi LHD op LPG zou ideaal als daily zijn.
                                AutoMinded.be

Comment

• LHD zal al niet lukken...

Comment

• Bwa, bij een Subaru is dat vrij makkelijk te veranderen, het eventueel gekraak achteraf moet je er wel bijnemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                      Bwa, bij een Subaru is dat vrij makkelijk te veranderen, het eventueel gekraak achteraf moet je er wel bijnemen
                                      Hoe weet je dat? Van indertijd jouw Impreza mss??
                                      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Kraakt nen Impreza sowieso niet altijd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                          Hoe weet je dat? Van indertijd jouw Impreza mss??

Dat kraakte zelfs zonder ombouw van stuur

Evo build quality

Comment

Working...
                                          X