Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMerci.
Nieuwe eigenaar heeft hem terug in mooie staat gebracht. Al mis ik wel de voorlip en de 18duimers van Peter
Voorlip vond ik niet zo mooi, de velgen zouden inderdaad wat groter mogen. Witte OZ's of Speedlines passen perfect onder zo'n rode.
Comment
-
Was van iemand hier int dorp.
Iemand die zijn wagen goed gebruikte, maar met respect voor mechaniek (uitgezonderd de koppeling en versnellingsbak misschien).
Heeft op de standaard velgen rondgereden, op gouden kruisspaakvelgen en op een setje 3-delige 18duimse OZ's (dacht ik, niet zeker van het merk) met gepolijste rand en zwart hart.
Hij heeft ook de tuningstukken eropgezet dacht ik, daarna verkocht aan iemand van Tongeren die hem binnen de maand te koop zette. Heeft toen héél lang te koop gestaan en blijkbaar via Alken in Gent terecht gekomen.
Zelfs nu blijft die karakteristieke roffel (home-made uitlaat) en BOV-geluid mij nog altijd bij.
Comment
-
Die velgen zijn 22B velgen (of toch look-a-likes)
Zou ik nog overwegen samen met de huidige OZ's. Die voorlip vind ik maar niets. Crowsoulheeft hem in elk geval proper hersteld. Nieuwe koppeling en bak zijn logisch bij de GTT's, mijn koppeling zat er tijdje geleden ook door (had wel bijna 200k op de teller)
En hij maakt inderdaad een mooi soundje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
Die velgen zijn 22B velgen (of toch look-a-likes)
Zou ik nog overwegen samen met de huidige OZ's. Die voorlip vind ik maar niets. Crowsoulheeft hem in elk geval proper hersteld. Nieuwe koppeling en bak zijn logisch bij de GTT's, mijn koppeling zat er tijdje geleden ook door (had wel bijna 200k op de teller)
En hij maakt inderdaad een mooi soundje
Hmmm, wat staat normaal op de centercap van de 22B velgen? Herinner mij nog vaag iets, misschien zelfs nog een foto ergens op de pc
Dat de versnellingsbakken een 'zwak punt' zijn weet ik, maar als ge dan kijkt hoe de gemiddelde scooby gebruikt wordt...comes with the territory. Idem met veel evo's die stevig gelanceerd worden.
Comment
-
Ik dacht carbon caps met roos STI logo
Tgoh, met standaard vermogen kunnen de bakken wel wat aan. Mijn bak draait nog perfect mee. Tis eenmaal je richting 300pk gaat, het risky wordt. Koppeling was bij mij fout van garagist...
Daarnet mijn greddy turbotimer getest. 0 tot 100 in 6"19. Die versnelling loopt nog altijd super, vindt mijn kar vooral net iets te traag in hogere toeren, hernemingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenIk dacht carbon caps met roos STI logo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenIk dacht het al. De echte zijn BBS'kes die je niet zomaar zou verkopen.
Al kan ik ze via wrecking firma wel kopen, maar past niet in budget momenteel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenWho knows... ooit...
Dan moet huidige situatie wel veranderen. Als er bv. een auto van het werk komt, dan zit de kans er wel dik in dat de GTT buitenmag en er iets deftiger in de plaats komt à la 22B.
Maar ze worden er niet goedkoper op
GebruikersnaamBerichtenSubaru555 1.262BeFour 184TurboBoost 113ScoobySteve 82Lotus freak 76Dawud 70
Merkblinde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenGebruikersnaamBerichtenSubaru555 1.262BeFour 184TurboBoost 113ScoobySteve 82Lotus freak 76Dawud 70
Merkblinde
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenBwa, bij een Subaru is dat vrij makkelijk te veranderen, het eventueel gekraak achteraf moet je er wel bijnemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenHoe weet je dat? Van indertijd jouw Impreza mss??
Dat kraakte zelfs zonder ombouw van stuur
Evo build quality
Comment
Comment