Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Dan toch liever de hatch eigenlijk...

Comment

• Ik ben de hatch ook beginnen appreciëren, maar ie heeft wel enkele detailmods nodig imho.
      Last edited by ; 18/05/2010, 22:31.

Comment

• edit.

Beetje lager, uitlaat die wa meer lawaai maakt en die lelijke witte achterlichten vervangen. Zo veel zou ik er niet aan veranderen. De nieuwe Impreza Sedan ziet er mij te gewoontjes uit langs achter. Zou even goed een Hyundai kunnen zijn. De proporties van de hatch kloppen meer.
        Last edited by ; 19/05/2010, 12:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Beetje lager, uitlaat die wa meer lawaai maakt en die lelijke witte achterlichten vervangen. Zo veel zou ik er niet aan veranderen. De nieuwe Impreza Sedan ziet er mij te gewoontjes uit langs achter. Zou even goed een Hyundai kunnen zijn. De proporties van de hatch kloppen meer.

Zoiets ?

Comment

• edit.
            Last edited by ; 18/05/2010, 23:02.

Comment

• twas ook dienen die ik ging posten.

Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
              Zoiets ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                Zoiets ?

That's more like it!

Comment

• 2 Impreza's RB320 op het WK-rally in Duitsland in 2008.
                  Was echt een vet zicht.

Comment

• Wat verschillen die met een STi?
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                      Wat verschillen die met een STi?

Veel te weinig om de gigantische vraagprijs van 2dehands exemplaren momenteel te rechtvaardigen

Comment

• Is een gelimiteerde oplage van 320 stuks.

Een soort eerbetoon van subaru aan Richard Burns. En "opvolger" van de RB5.

Heeft standaard 320pk, ander onderstel en specifiek kleur.
                        En vooral veel duurder zoals Scoobysteve zei

Comment

• Heb twee jaar geleden ook tijdens de WRC in Duitsland een colonne gevormd met zo twee stuks. Heerlijke sound! En gingen er keihard mee door. Een van de mooiste specials die ze hebben uitgebracht imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                            Heb twee jaar geleden ook tijdens de WRC in Duitsland een colonne gevormd met zo twee stuks.
                            Er waren er blijkbaar nog met dat gedacht

deze kwamen gelijktijdig toe met de RB320's.

Comment

• Staat uw Scooby nergens tussen de foto's G_G?

Jammer dat hij dood is... Alweer

Comment

• Cool! Veel Fransen kwamen we nooit tegen eigenlijk.
                                Is dat die proef in wijngaarden met zicht naar beneden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                  Staat uw Scooby nergens tussen de foto's G_G?

Jammer dat hij dood is... Alweer
                                  Idd, heel spijtige zaak

Hier staat hij niet tussen alleszins, zal eens kijken of ik een paar deftige foto's vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                    Cool! Veel Fransen kwamen we nooit tegen eigenlijk.
                                    Is dat die proef in wijngaarden met zicht naar beneden?
                                    Heel slechte foto(vooral omdat er een citroen op staat), maar toont wel ongeveer waar we stonden.

Is niet wat je bedoelde waarschijnlijk?

Comment

• Nope, ik bedoelde het de galleries.
                                      Was superplekje. Je zag ze eerst beneden de berg, reden achterom door om ze dan na 2-3min terug te zien naar boven vlammen. En als ze dan bovenaan wegreden achter de berg, passeerden ze de kolonie Tsjechen! Altijd ambiance daar.

Comment

• Ik verschiet toch altijd van de ambiance daar..
                                        Op sommige momenten leek het een voetbalwedstrijd met al die supporters die staan te roepen
                                        Is totaal niet te vergelijken met Ieper bvb. Maar misschien was dit vroeger ook anders.

Hier bvb was de sfeer ook fantastisch. En hoewel er niet zoveel Belgen stonden, kreeg Duval nog de luidste aanmoedigingen

Comment

• Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

Comment

Working...
                                          X