Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enigzins logisch dat het alleen voor de UK is, aangezien er maar 75 van geproduceerd zullen worden.
    Maar: enkel te koop aangeboden in de UK. Dit wil dus zeggen dat ze wel importeerbaar zijn naar België (eventueel van de 2dehands markt) ? Of is het sowieso niet mogelijk om deze in België op de baan te krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
      Ik verschiet toch altijd van de ambiance daar..
      Op sommige momenten leek het een voetbalwedstrijd met al die supporters die staan te roepen
      Is totaal niet te vergelijken met Ieper bvb. Maar misschien was dit vroeger ook anders.

Hier bvb was de sfeer ook fantastisch. En hoewel er niet zoveel Belgen stonden, kreeg Duval nog de luidste aanmoedigingen
      Panzerplatte

't Wordt tijd dat ik nog eens ga!

Comment

• Zalige tijden! Jammer dat het WRC beetje ziekjes is...

En op donderdagmidag zelf paar proefjes rijden

En den Petter ferm content met mijn WORLD CHAMPION T-shirt indertijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
          En op donderdagmidag zelf paar proefjes rijden

Dit moet zalig zijn!

Comment

• 22B

Comment

• Eens iets anders qua velgenkleur

Comment

• Waarom die andere velgen toch... Zeker op een 22B
                Maar wel goede investering zo'n karretje. Gaan nog voor 24k euro... :o

Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
                22B

Comment

• Inderdaad, ik vind de originele velgen er ook veel beter op staan.
                  Niets voor u, zo'n 22B?

Comment

• Is mijn droomkar... Maar helaas (nog) niet betaalbaar voor mijnen portemonnee..

Comment

• Moest het er ooit van komen, wil ik wel eens komen kijken.. Een 22B in de buurt
                      Rijden er eigenlijk rond in België?

Comment

• Someday... Al worden ze er niet goedkoper op denk ik.
                        Jeps, zeker weten. Ik ken er sowieso al drie die rondrijden. Veel andere zullen er allicht niet zijn denk ik.

Eentje op winterchallenge vorig jaar. Was ik zelf niet bij helaas.

Comment

• Prachtig!

Toch wel de ultieme subaru imo

Comment

• De nieuwe STI sedan plaatst snelste Subaru-tijd ooit op NBR!
                            Leuke filmpjesç

Comment

• Knappe filmpjes inderdaad en scherpe tijd ook!

Zijn de aanpassingen tov de hatch dan zo groot?

Comment

• zo'n vier uur te laat :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
                                  Knappe filmpjes inderdaad en scherpe tijd ook!

Zijn de aanpassingen tov de hatch dan zo groot?
                                  Je kan wel zien dat het een rally coureur is.
                                  En die auto is ook geen straat versie, hij is spijkerhard geveerd en heeft een rolkooi.
                                  Maar toch een nette tijd.

Comment

• Op het laatste toch een beetje te veel gepusht. Kan die Impreza echt niet sneller dan 250 op het laatste rechte stuk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                      Je kan wel zien dat het een rally coureur is.
                                      En die auto is ook geen straat versie, hij is spijkerhard geveerd en heeft een rolkooi.
                                      Maar toch een nette tijd.
                                      Ze geven nog niets vrij over de upgrades.
                                      Buiten de rolkooi, denk ik dat er weinig verschil zal zijn met de WRX STi die op de markt zal worden gebracht. Impreza valt weg uit benaming blijkbaar... Stelt de vraag of STi op zich zal komen te staan voor de ontwikkeling van hun racemonsters en de 'normale' modellen de gewone modelnamen zullen dragen.

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                      Op het laatste toch een beetje te veel gepusht. Kan die Impreza echt niet sneller dan 250 op het laatste rechte stuk?
                                      Korte verhoudingen van versnellingsbak é.
                                      Topsnelheid heeft nooit echt extreem hoog gelegen bij de Impreza.

Comment

• Als de impreza benaming wegvalt, hoe gaat de dieselversie bvb dan heten?

Comment

Working...
                                        X