Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een vette IMPREZA!

Comment

• Weet er soms iemand welke wagen die grijze is op deze cover (niet de Renault Espace)
      Ik dacht aan een Subaru Legacy/Impreza maar het zou wss ook wel een Saab kunnen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
        Weet er soms iemand welke wagen die grijze is op deze cover (niet de Renault Espace)
        Ik dacht aan een Subaru Legacy/Impreza maar het zou wss ook wel een Saab kunnen zijn?

Saab 9-2x, een soort saab variant van de subaru imprezza
        Werd alleen in Amerika ingevoerd en was een grote flop

Comment

• Maar o zo knap :o
          Bedankt

Comment

• howly moly fucka roly

die zwarte is übergeil

Comment

• Een Impreza GTT, is dat iets speciaals of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                Een Impreza GTT, is dat iets speciaals of niet?
                Niet echt, was de benaming voor de WRX (samen met de GT)

Comment

• Deze Saab 9-2X (X staat bij Saab voor vierwielaandrijving) is gewoon een WRX Plus met een Saab snuit.

En eigenlijk mooier dan een wrx. (ik mag dat zeggen hé)

Comment

• Last edited by ; 25/07/2006, 20:59.

Comment

• mooie impreza

die velgen zin zo mooi Kodiak racing wheels 17x11. 17'' velgen met een breedte van 11'' ? amai breed ze (280mm)

Comment

• Comment

• Comment

• die impreza (plus of sedan) 1.6 mag er ook wezen. bij de aankoop van onze Daewoo tacuma hebben ze zitten twijfelen tussen dit model, maar dan wel jong occasie met een kleine 25.000km op de teller. maar de achterzetel kon je niet platleggen en we vervoeren nog veel grote dingen. daarom toch de tacume gekocht omdat je er zetel per zetel kan uithalen. mijn pa ziet nog altijd graag een impreza (ik ook ze ) we zouden zeker nog met ééne willen rijden. wie weet. ik zou later zeker met een 1.6ts willen rijden een sedan. met een mooi 17'' velge. en die auto is af in mijn ogen.
                            vb:

Comment

• tegen die witte subaru met klokken op de zijkant kan geen een subaru op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CCX
                                tegen die witte subaru met klokken op de zijkant kan geen een subaru op
                                Een zonder klokken, maar toch nog liever die zwarte van enkele posts geleden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                                  die impreza (plus of sedan) 1.6 mag er ook wezen. bij de aankoop van onze Daewoo tacuma hebben ze zitten twijfelen tussen dit model, maar dan wel jong occasie met een kleine 25.000km op de teller. maar de achterzetel kon je niet platleggen en we vervoeren nog veel grote dingen. daarom toch de tacume gekocht omdat je er zetel per zetel kan uithalen.

mijn pa ziet nog altijd graag een impreza (ik ook ze ) we zouden zeker nog met ééne willen rijden. wie weet. ik zou later zeker met een 1.6ts willen rijden een sedan. met een mooi 17'' velge. en die auto is af in mijn ogen.

In de Impreza Plus (al dan niet WRX Plus) en de Forester kunnen de achterzetels wel platgelegd worden hoor !

Enkel de 4 deurs heeft enkel ski-luik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
                                    In de Impreza Plus (al dan niet WRX Plus) en de Forester kunnen de achterzetels wel platgelegd worden hoor !

Enkel de 4 deurs heeft enkel ski-luik
                                    sry , we hebben naar al die impreza's gekeken. het is dus die sedan. das wel jammer dat je die achterzetel nie kan platleggen.

Comment

• Comment

• bij onze garagist staat dit (ex subaru dealer)

als ik met niet vergis een 1800 met AWD , ik denk wel dat deze zeldzaam is ze.

kheb er een te koop gevonden op het net:

weet er iemand hoe deze serie noemt ? dacht L of iets...
                                        Last edited by ; 27/07/2006, 11:06.

Comment

Working...
                                        X