Nog eentje van Eran Racing op Zolder
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Daarstraks overstoken door een Subaru Impreza Plus WRX Zwart met gouden velgen V**-720.
Iemand van het forum?
Zo ja: GEK! Op 2 km 3 grote overtredingen begaan (spookrijden, overdreven snelheid en inhalen over pechstrook). Als ik jou was zou ik pappies wagen mooi thuis laten staan en met het fietske rijden, of je staat binnen het half jaar in de krant...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevyIk stond van de week in 't frituur en er reed een Impreza voorbij, klonk machtig, en toen 'ie schakelde klonk er zo'n pshh. Kweet het, tis geen omschrijving, hopelijk iet of wa duidelijk. Hebben die da allemaal of is da aftermarket?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaertsvolgens mij aftermarket, ik ken er nie veel van maar mss een dump valve ofzoiets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispyDat zal inderdaad 'n turbo dump valve zijn. Op de Impreza WRC staat dat erop, maar ik weet niet of het bij de WRX STi 'n optie dan wel aftermarket is. In 2f2f kan je op 't begin ook duidelijk horen dat die wagens zo'n dump valve hebben.
Dus da kan op elke wagen? En wa nut heeft da, buiten dat het een geil geluidje maakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BekéCheck google.
http://www.cartuning-guide.com/dumpvalve.html
Ik zie zelf niet in waarom het niet op een 1.8T kan, maar als er mensen zijn die het getest hebben zal ik ze niet tegenspreken.
Thnx voor de link! Alleen maar goe nieuws over dus, waarom hebbe dan ni meer mensen da? Zou da een duur affaire zijn? En waar kunt ge da laten plaatsen?
Comment
Comment