Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog eentje van Eran Racing op Zolder

Comment

• Daarstraks overstoken door een Subaru Impreza Plus WRX Zwart met gouden velgen V**-720.

Iemand van het forum?

Zo ja: GEK! Op 2 km 3 grote overtredingen begaan (spookrijden, overdreven snelheid en inhalen over pechstrook). Als ik jou was zou ik pappies wagen mooi thuis laten staan en met het fietske rijden, of je staat binnen het half jaar in de krant...

Comment

• Comment

• Comment

• een mooie carbase met veel info:
            http://www.autoweek.nl/index.php?merk=Subaru

Comment

• Nu ik eraan denk, toen we terugkwamen van op reis heb ik op de snelweg zo'n Suabaru WRX gezien van de franse politie, echt zalig!

Comment

• Ik stond van de week in 't frituur en er reed een Impreza voorbij, klonk machtig, en toen 'ie schakelde klonk er zo'n pshh. Kweet het, tis geen omschrijving, hopelijk iet of wa duidelijk. Hebben die da allemaal of is da aftermarket?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy
                  Ik stond van de week in 't frituur en er reed een Impreza voorbij, klonk machtig, en toen 'ie schakelde klonk er zo'n pshh. Kweet het, tis geen omschrijving, hopelijk iet of wa duidelijk. Hebben die da allemaal of is da aftermarket?
                  volgens mij aftermarket, ik ken er nie veel van maar mss een dump valve ofzoiets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                    volgens mij aftermarket, ik ken er nie veel van maar mss een dump valve ofzoiets?
                    Dat zal inderdaad 'n turbo dump valve zijn. Op de Impreza WRC staat dat erop, maar ik weet niet of het bij de WRX STi 'n optie dan wel aftermarket is. In 2f2f kan je op 't begin ook duidelijk horen dat die wagens zo'n dump valve hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy
                      Dat zal inderdaad 'n turbo dump valve zijn. Op de Impreza WRC staat dat erop, maar ik weet niet of het bij de WRX STi 'n optie dan wel aftermarket is. In 2f2f kan je op 't begin ook duidelijk horen dat die wagens zo'n dump valve hebben.

Dus da kan op elke wagen? En wa nut heeft da, buiten dat het een geil geluidje maakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy
                        Dus da kan op elke wagen? En wa nut heeft da, buiten dat het een geil geluidje maakt?
                        Lucht uit uwen turbo blazen zodat hij koude lucht kan aanzuigen dacht 'k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy
                          Lucht uit uwen turbo blazen zodat hij koude lucht kan aanzuigen dacht 'k.

Ah ja...

Edit: Mss beter iet voor bij techniek?

Comment

• Bij de 1.8T gaat dat niet zonder dat ze in noodloop gaan (heb ik gelezen).
                            Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                              Bij de 1.8T gaat dat niet zonder dat ze in noodloop gaan (heb ik gelezen).

Ah zo, kben blij dak kan volgen! Ni dus. Noodloop?? Koude lucht aanzuigen?

Comment

• Check google.

Ik zie zelf niet in waarom het niet op een 1.8T kan, maar als er mensen zijn die het getest hebben zal ik ze niet tegenspreken.

Comment

Check google.

http://www.cartuning-guide.com/dumpvalve.html

Ik zie zelf niet in waarom het niet op een 1.8T kan, maar als er mensen zijn die het getest hebben zal ik ze niet tegenspreken.

Thnx voor de link! Alleen maar goe nieuws over dus, waarom hebbe dan ni meer mensen da? Zou da een duur affaire zijn? En waar kunt ge da laten plaatsen?

Comment

• Een gekend merk hiervan is Forge, zou tussen de 150 en 200 kosten.

Comment

Een gekend merk hiervan is Forge, zou tussen de 150 en 200 kosten.

Mmm, das ni veel, dus blijft de vraag, waarom hebben ni meer mensen da?

Comment

• Omdat dat patserig is

Als ik ooit een benzine met turbo heb is dat mijne eerste mod

Comment

Omdat dat patserig is

Als ik ooit een benzine met turbo heb is dat mijne eerste mod

Tja, mss wel, ik vond het wel een show geluidje, en als 't dan nog nut heeft...

Comment

Working...
                                          X