Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenHeeft uw pa nog geen spijt gehad geen jaartje langer te wachten op de sedan?
Met onderstaande velgen bvb:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk BerichtenHij niet echt, (hij rijdt er ook minder en minder mee de laatste tijd) maar ik had liever de sedan gezien ja!
Met onderstaande velgen bvb:
In vergelijking met de nieuwe sedan dan wel (bv. degene die getest wordt door Stevy, die straalt niets uit vind ik...) maar bovenstaande is dan wel weer knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenHeiligschennis in dit topic waarschijnlijk, maar ik zou toch de hatch kiezen
In vergelijking met de nieuwe sedan dan wel (bv. degene die getest wordt door Stevy, die straalt niets uit vind ik...) maar bovenstaande is dan wel weer knap!
Heiligschennis niet, smaken verschillen nu eenmaal.
Ik vind die die Stevy getest heeft dan weer knap zonder spoiler, terwijl de meesten mét spoiler verkiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenSpoiler is echt een must imo
Waarom rijdt hij er trouwens niet zoveel meer mee? (btw: hoe zit het met de plannen voor die trackday?)
't Is redelijk druk, en hij doet nogal veel km's de laatste tijd, dus spaart hij hem een beetje.
Juist, moet nog eens kijken om mij in te schrijven, heb nog niet beslist welk programma ik ga doen. Gij gaat co-piloot spelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenKnappe sedan!
Zeker langskomen op Franco, het wordt leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk BerichtenIk vind die spoiler zeker ook knap! Op zo'n blauwe idd een must, maar op die donkergrijze minder nodig vind ik.
't Is redelijk druk, en hij doet nogal veel km's de laatste tijd, dus spaart hij hem een beetje.
Juist, moet nog eens kijken om mij in te schrijven, heb nog niet beslist welk programma ik ga doen. Gij gaat co-piloot spelen?
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenKnappe sedan!
Zeker langskomen op Franco, het wordt leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenSowieso
Moeten bijzitters ook betalen, of betaal je gewoon per deelnemende wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenSowieso
Moeten bijzitters ook betalen, of betaal je gewoon per deelnemende wagen?
Comment
-
Comment