Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
For 2011 Subaru brings back the STI as a 4-door, plus they pile on the improvements. How does this new model compare against the now "classic" 2007 design? L...
Hij niet echt, (hij rijdt er ook minder en minder mee de laatste tijd) maar ik had liever de sedan gezien ja!
Met onderstaande velgen bvb:
Heiligschennis in dit topic waarschijnlijk, maar ik zou toch de hatch kiezen
In vergelijking met de nieuwe sedan dan wel (bv. degene die getest wordt door Stevy, die straalt niets uit vind ik...) maar bovenstaande is dan wel weer knap!
Heiligschennis in dit topic waarschijnlijk, maar ik zou toch de hatch kiezen
In vergelijking met de nieuwe sedan dan wel (bv. degene die getest wordt door Stevy, die straalt niets uit vind ik...) maar bovenstaande is dan wel weer knap!
Geef mij toch maar de sedan, ligt iets dichter bij zijn roots dan de hatch.
Heiligschennis niet, smaken verschillen nu eenmaal.
Ik vind die die Stevy getest heeft dan weer knap zonder spoiler, terwijl de meesten mét spoiler verkiezen.
Waarom rijdt hij er trouwens niet zoveel meer mee? (btw: hoe zit het met de plannen voor die trackday?)
Ik vind die spoiler zeker ook knap! Op zo'n blauwe idd een must, maar op die donkergrijze minder nodig vind ik.
't Is redelijk druk, en hij doet nogal veel km's de laatste tijd, dus spaart hij hem een beetje.
Juist, moet nog eens kijken om mij in te schrijven, heb nog niet beslist welk programma ik ga doen. Gij gaat co-piloot spelen?
Ik vind die spoiler zeker ook knap! Op zo'n blauwe idd een must, maar op die donkergrijze minder nodig vind ik.
't Is redelijk druk, en hij doet nogal veel km's de laatste tijd, dus spaart hij hem een beetje.
Juist, moet nog eens kijken om mij in te schrijven, heb nog niet beslist welk programma ik ga doen. Gij gaat co-piloot spelen?
Comment