Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
    Nog eentje van Eran Racing op Zolder

Aha Louis en Yoery gespot.

Wil je mss nummerplaat verwijderen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
      Aha Louis en Yoery gespot.

Wil je mss nummerplaat verwijderen!
      Seg cyr:

V(LT)-720 op een zwarte Sub Impreza WRX plus met gouden velgen.
      Dus dezelfde als die op bovenstaande foto, maar dan in plus-versie.

Is dat ook een bekende?

Zeg dan ff dat ie zijn wagen best niet met zijn zoon meegeeft

Comment

• Niet direct, was het zo erg?

Comment

Niet direct, was het zo erg?
          Reed echt als een gek.

Kwam mij over een pechstrook voorbijgestoken op een punt waar ikzelf al 30km/u boven de maximumsnelheid reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
            Reed echt als een gek.

Kwam mij over een pechstrook voorbijgestoken op een punt waar ikzelf al 30km/u boven de maximumsnelheid reed.
            Tja, gelukkig zijn de meeste Subaru rijders deftige chauffeurs.

Comment

Tja, gelukkig zijn de meeste Subaru rijders deftige chauffeurs.

Ge moogt gij een zo deftige chauffeur zijn als ge wilt.Stuntjes zoals inhalen over de pechstrook gaan OOIT eens mislopen En ik zou niet graag degene zijn waar ze met hun domme kop tegenrijden........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                Ge moogt gij een zo deftige chauffeur zijn als ge wilt.Stuntjes zoals inhalen over de pechstrook gaan OOIT eens mislopen En ik zou niet graag degene zijn waar ze met hun domme kop tegenrijden........
                Ik denk dat hij eerder bedoelt: "Gelukkig doen de meeste Subaru-rijders zo'n dingen niet" als dat hij bedoelt: "Jamaar, dat is niet erg, Subaru-rijders weten hoe ze hun wagen onder controle moet houden"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                  Ik denk dat hij eerder bedoelt: "Gelukkig doen de meeste Subaru-rijders zo'n dingen niet" als dat hij bedoelt: "Jamaar, dat is niet erg, Subaru-rijders weten hoe ze hun wagen onder controle moet houden"
                  Inderdaad, dat bedoelde ik.
                  De Subaristen die ik ken, zijn alvast verantwoordelijke chauffeurs.

Comment

• eindelijk dumpen ze die griek ! :

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
                      eindelijk dumpen ze die griek ! :

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5209&cache=no

.
                      It's about time!
                      Nu ben ik wel benieuwd wat ze met de Tribeca (facelift) en de Impreza (nieuw model) zullen uitspoken.

Comment

• enkele pics:

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• Nu maar hopen dat het nieuwe model volgend jaar ook in coupé, hatchback en sedan komt

Comment

Nu maar hopen dat het nieuwe model volgend jaar ook in coupé, hatchback en sedan komt
                                En dat ze hem een mooiere voorkant meegeven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                                  En dat ze hem een mooiere voorkant meegeven...
                                  Da zal wel gebeuren, nu ze Zapatinas hebben buitengegooid

Comment

Da zal wel gebeuren, nu ze Zapatinas hebben buitengegooid

Comment

• Subaru voert voor het nieuwe modeljaar een facelift door van de Legacy. Ook de Outback krijgt dat nieuwe uiterlijk. Op de snelle 3,0-liter varianten kan bovendien het motorkarakter worden aangepast.

De Subaru Legacy heeft een lichte facelift ondergaan. Voor het nieuwe modeljaar krijgt hij onder meer een nieuwe voorbumper en grille en ook de koplampen en de spatborden zijn opnieuw vormgegeven. Ook de buitenspiegels en de 17 of 18 inch wielen zijn nieuw. Aan de achterzijde hebben de lichten van de sedan een nieuwe vorm gekregen en op de Touring Wagon zijn ze anders ingedeeld. De Outback volgt de uiterlijke wijzigingen van de Legacy.
                                      Ook binnenin is er het nodige veranderd. Zo is er standaard een wisselaar voor zes cd’s aan boord met MP3-mogelijkheid en is er een bediening van de cruise control op het stuur. De console en de bekerhouders zijn vernieuwd en de verstelling van het stuur en zetels is verbeterd. Ook de dessins voor de bekleding zijn veranderd. De snelle 3,0R versie heeft voortaan schakeling via flippers aan het stuur.
                                      De Legacy en Outback met de 3,0-H6-motor zijn voortaan voorzien van het SI-drive systeem. Daarmee kan de bestuurder kiezen uit drie standen waarmee het karakter van de auto wordt afgestemd op wens van de bestuurder. De ‘Intelligent’-stand zorgt voor een zuinig en relaxt karakter. De sportstand is wat dynamischer en de Sport Sharp stand wordt de volledige potentie van de motor benut.
                                      http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5226&cache=no

500){ this.height = Math.round(((500)/this.width)*this.height); this.width = (500); }" border=0>

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X