Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Vetjes, welke velgen zijn dat?

Comment

• Rota Torque misschien?
        Alhoewel, deze lijken veel dieper te gaan...

Comment

• 2007 STI vs 2011 STI sedan

For 2011 Subaru brings back the STI as a 4-door, plus they pile on the improvements. How does this new model compare against the now "classic" 2007 design? L...
          Last edited by ; 15/01/2011, 18:33.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
              Heeft uw pa nog geen spijt gehad geen jaartje langer te wachten op de sedan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                Heeft uw pa nog geen spijt gehad geen jaartje langer te wachten op de sedan?
                Hij niet echt, (hij rijdt er ook minder en minder mee de laatste tijd) maar ik had liever de sedan gezien ja!
                Met onderstaande velgen bvb:

Comment

Hij niet echt, (hij rijdt er ook minder en minder mee de laatste tijd) maar ik had liever de sedan gezien ja!
                  Met onderstaande velgen bvb:
                  Heiligschennis in dit topic waarschijnlijk, maar ik zou toch de hatch kiezen
                  In vergelijking met de nieuwe sedan dan wel (bv. degene die getest wordt door Stevy, die straalt niets uit vind ik...) maar bovenstaande is dan wel weer knap!

Comment

Heiligschennis in dit topic waarschijnlijk, maar ik zou toch de hatch kiezen
                    In vergelijking met de nieuwe sedan dan wel (bv. degene die getest wordt door Stevy, die straalt niets uit vind ik...) maar bovenstaande is dan wel weer knap!
                    Geef mij toch maar de sedan, ligt iets dichter bij zijn roots dan de hatch.
                    Heiligschennis niet, smaken verschillen nu eenmaal.

Ik vind die die Stevy getest heeft dan weer knap zonder spoiler, terwijl de meesten mét spoiler verkiezen.

Comment

• Spoiler is echt een must imo

Waarom rijdt hij er trouwens niet zoveel meer mee? (btw: hoe zit het met de plannen voor die trackday?)

Comment

Spoiler is echt een must imo

Waarom rijdt hij er trouwens niet zoveel meer mee? (btw: hoe zit het met de plannen voor die trackday?)
                        Ik vind die spoiler zeker ook knap! Op zo'n blauwe idd een must, maar op die donkergrijze minder nodig vind ik.

't Is redelijk druk, en hij doet nogal veel km's de laatste tijd, dus spaart hij hem een beetje.
                        Juist, moet nog eens kijken om mij in te schrijven, heb nog niet beslist welk programma ik ga doen. Gij gaat co-piloot spelen?

Comment

• Knappe sedan!

Zeker langskomen op Franco, het wordt leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                            Knappe sedan!

Ja, ik kom sowieso af, kijk er al naar uit!

Comment

Ik vind die spoiler zeker ook knap! Op zo'n blauwe idd een must, maar op die donkergrijze minder nodig vind ik.

't Is redelijk druk, en hij doet nogal veel km's de laatste tijd, dus spaart hij hem een beetje.
                              Juist, moet nog eens kijken om mij in te schrijven, heb nog niet beslist welk programma ik ga doen. Gij gaat co-piloot spelen?
                              Sowieso
                              Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                              Knappe sedan!

Moeten bijzitters ook betalen, of betaal je gewoon per deelnemende wagen?

Comment

Sowieso

Ideaal

Comment

Sowieso

Copiloten rijden gratis mee maar moeten wel een afstand van verhaal ondertekenen.

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Subies on Volk TE37 wheels.

Comment

• Toch niet, geen Volks maar Rota. Kijk maar naar de centercaps
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Deze wel dan. ?

Comment

Working...
                                          X