Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Euhm... wat bedoel je met '2000 versie'? 't Is er gene met de heldere koplampglazen als je dat bedoelt.
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
Wanneer zou ie te koop staan? Aantal km's?
Normaal in 't kort, hij heeft al een andere auto, dus niets houdt 'm in feite nog tegen... buiten de emoties misschien.
Ik geloof dat 'm ongeveer een 170.000 km heeft gebold.
Al pakje km's maar wij zouden begin 2007 een Impreza hier willen hebben.
We twijfelen alleen nog: een 99-00 ofwel pas vanaf 03. Maar daar zit er dan ook weer pak prijsverschil op, en de GT's presteerden eigenlijk nog het beste.
Al pakje km's maar wij zouden begin 2007 een Impreza hier willen hebben.
We twijfelen alleen nog: een 99-00 ofwel pas vanaf 03. Maar daar zit er dan ook weer pak prijsverschil op, en de GT's presteerden eigenlijk nog het beste.
Die 170.000 km zijn vooral autosnelwegkilometers (hij werkt in 't buitenland, vandaar).
Hij marcheert echt wel bangelijk, onlangs nog mee gereden, een duw op het gaspedaal resulteert in een letterlijk plakken in de zetel, fantastisch gewoonweg.
Enfin, als hij te koop komt te staan laat 'k het je wel weten.
Die 170.000 km zijn vooral autosnelwegkilometers (hij werkt in 't buitenland, vandaar).
Hij marcheert echt wel bangelijk, onlangs nog mee gereden, een duw op het gaspedaal resulteert in een letterlijk plakken in de zetel, fantastisch gewoonweg.
Enfin, als hij te koop komt te staan laat 'k het je wel weten.
98 kan er ook nog net mee door, die koplampen verwissel je dan gewoon (denk ik)
Ja, ge ziet gewoon dat die wagen picobello onderhouden is door een echte liefhebber.
98 kan er ook nog net mee door, die koplampen verwissel je dan gewoon (denk ik)
Ja, ge ziet gewoon dat die wagen picobello onderhouden is door een echte liefhebber.
OK, bedankt al in elk geval.
Ik geloof dat 'ie van '97 is, vanaf MY 98 kregen de Gt's heldere koplampglazen.
Keuze uit bovenstaande, afhankelijk van het feit of je een breedbeeld scherm hebt of niet... Als het nog niet klopt moet je maar je resolutie laten weten, dan pas ik hem wel aan
Comment