Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• De overtreffende trap van de Subaru Impreza STI - S206 en STI S206 NBR :

De Impreza STI kan Subaru niet sportief genoeg zijn. Daarom hebben ze - helaas alleen voor Japan - een uitvoering op de markt gebracht die de toevoeging S206 draagt. Naast een nog heldhaftiger uiterli

Ipv al dat lekkers voor de Japanse markt te houden , zouden ze die hier beter ook als LHD leveren !

Comment

• Lekker!!!!!

Comment

• Het blijft hopeloos wachten en hopen dat ze dit ooit in EU versie uitbrengen...

Comment

• Iemand een idee of er in een Europees land een Legacy 4 met benzine turbo geleverd is? 2.0 en 2.5 GT is dat zeker? Ik had ergens gehoord dat in Zwitserland wel eens 2.5GT's verkocht werden?

Comment

• Zwitserland en Griekenland schijnen er ooit verkocht te hebben.
                    Maar nog nooit tegen het lijf gelopen online. Enkel maar in RHD te vinden in EU.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                      Zwitserland en Griekenland schijnen er ooit verkocht te hebben.
                      Maar nog nooit tegen het lijf gelopen online. Enkel maar in RHD te vinden in EU.
                      Spijtig, op geen enkele benzine een turbo terwijl dat er erg goed zou bij passen. 3.0R Spec B lijkt me ook wel leuk, maar zuipt naar het schijnt erg veel en heb liever turbo op zoiets. Hopelijk in de volgende generatie dan (die hopelijk ook wat mooier is als de huidige). Nog tevreden van die van jullie? Ik zou nog wel zo'n 2.0D Touring Wagon willen

Comment

• Op skireis gemerkt dat Subaru echt wel populair is in Zwitserland.
                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                            Prachtig zonder die afgrijselijke brievenbus .

Comment

• Comment

• Comment

• witte sub is mooi met uitzondering vd voorbumper.
                                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Ik zie niet direct een FMIC... Ocharme die turbo dan.

Comment

dit model van impreza (blobeye) vind ik eigenlijk de mooiste. Het nieuwe model heeft mij tot nu toe nog niet kunnen bekoren...
                                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Last edited by ; 15/01/2012, 19:51.

Comment

• Comment

Working...
                                          X