Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Impreza STI kan Subaru niet sportief genoeg zijn. Daarom hebben ze - helaas alleen voor Japan - een uitvoering op de markt gebracht die de toevoeging S206 draagt. Naast een nog heldhaftiger uiterli
Ipv al dat lekkers voor de Japanse markt te houden , zouden ze die hier beter ook als LHD leveren !
Iemand een idee of er in een Europees land een Legacy 4 met benzine turbo geleverd is? 2.0 en 2.5 GT is dat zeker? Ik had ergens gehoord dat in Zwitserland wel eens 2.5GT's verkocht werden?
Zwitserland en Griekenland schijnen er ooit verkocht te hebben.
Maar nog nooit tegen het lijf gelopen online. Enkel maar in RHD te vinden in EU.
Spijtig, op geen enkele benzine een turbo terwijl dat er erg goed zou bij passen. 3.0R Spec B lijkt me ook wel leuk, maar zuipt naar het schijnt erg veel en heb liever turbo op zoiets. Hopelijk in de volgende generatie dan (die hopelijk ook wat mooier is als de huidige). Nog tevreden van die van jullie? Ik zou nog wel zo'n 2.0D Touring Wagon willen
Comment