Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eerder 13l , al weet ik niet wat gij verstaat onder normale rijstijl!

Ik zat rond de 13 a 13.5 met mijn WRX...

Comment

• Ik verwacht een pak meer als een diesel , maar op 20l/100km zit ik nu ook niet te wachten . 13l lijkt me nog niet zo slecht ? Normale rijstijl is gewoon met de snelheid van het verkeer meerijden bij mij

Comment

• Ik reed vroeger dagelijks Ronse-Gent-Ronse viade N60 (dus niet heel vlot).
        Ik zat gemiddeld tussen de 10 à 12l, that is als ik niet teveel rode lichten had. If you catch my drift.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
          Eerder 13l , al weet ik niet wat gij verstaat onder normale rijstijl!

Ik zat rond de 13 a 13.5 met mijn WRX...
          Ben zo stilletjes aan het rondkijken voor een wrx, die 13 liter is met sportieve rijstijl? Met 13 kan ik nog leven eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Ben zo stilletjes aan het rondkijken voor een wrx, die 13 liter is met sportieve rijstijl? Met 13 kan ik nog leven eigenlijk.
            Indien goed afgesteld is dat haalbaar.
            Maar kan snel de hoogte inschieten...

Comment

• Het zou een MY2011 zijn dat ik zou willen aankopen. Probleem was dat ik veel verhalen hoorde van die beestjes hun verbruik maar die kwamen van mensen die nog nooit met ene gereden hadden. En dat het de hoogte in gaat kan ik me wel voorstellen, ik vrees dat het bij mij niet anders zal zijn

Comment

• Als ik zoiets koop reken ik op 15liter , is dus goed te doen ..

Comment

• Mijn STI zit nu gemiddeld op 14.2
                  Wel redelijk sportief maar nooit overdreven rijden (doe ik altijd op de openbare weg )

Voluit gaan, gaat da wel vlot omhoog, sinds hij goed gemapt is door Racetech is het wel minder buitensporig geworden heb ik de indruk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Als je veel korte ritten en altijd eerst weg wil zijn aan de stoplichten ga je er ook makkelijk over zene

Comment

• Comment

• Iemand een idee of er een nieuwe Legacy in de pijplijn zit voor de eerste 2 jaren? Hopelijk gebaseerd op de Advanced Tourer, de huidige is niet om aan te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Iemand een idee of er een nieuwe Legacy in de pijplijn zit voor de eerste 2 jaren? Hopelijk gebaseerd op de Advanced Tourer, de huidige is niet om aan te zien
                          Het lijkt wel een Audi aan de voorkant.

Comment

• En een GT-R aan de achterkant:

Comment

• Comment

• morgen is Franchorchamps de place to be voor de Subaru -Trackday :

Comment

• Ein WRX STi ist eine feine Sache. Dass die Allrad-Ikone aber auch fern aller Buckelpisten aufdrehen kann, beweist der Schweizer Tuner Badtoys.

Comment

• Comment

• Oh en wie het weten wil de dame op de foto is "Shao Luya"
                                      Last edited by ; 22/04/2012, 09:14.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X