Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten

Thanks voor de aanbieding ik ga het eens bezien, maar ik denk dat ik morgen ga karten in hasselt met den M-optic.
    Oké, je ziet maar. Karten is ook niet slecht, natuurlijk

Comment

• Comment

• mooi, zijn dat OEM-velgen??

en heb je al meer foto's gevonden van die ene geile subaru

subaru legacy STI dus

Comment

• Prodrive velgen

Legacy STI moet ik es checken op Japanse sites
          Nu geen tijd.

Comment

• Voor de kerst 2 plak modellen Impreza GTT WRC gekregen van menne Sjat

En al volop bezig op het moment

Last edited by ; 26/12/2006, 22:02.

Comment

• Cool

Die nightversie heb ik van AA, is knap model.
              Maar ben niet handig genoeg om da zelf ineen te steken

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Knap filmke van de Subaru geschiedenis.

Comment

Voor de kerst 2 plak modellen Impreza GTT WRC gekregen

En al volop bezig op het moment

Freak ik kom straks eens langs, ben net gepasseerd maar zag geen beweging, het licht in de keuken was wel aan en nu snap ik waarom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                    Freak ik kom straks eens langs, ben net gepasseerd maar zag geen beweging, het licht in de keuken was wel aan en nu snap ik waarom
                    Ik ben nog altijd vanalles aan het bakken hier, ge komt maar langs.
                    Is wel een moeilijk bouwpakket voor een beginner, het lukt niet zo naar mijn zin achja komt wel goed

Comment

Ik ben nog altijd vanalles aan het bakken hier, ge komt maar langs.
                      Is wel een moeilijk bouwpakket voor een beginner, het lukt niet zo naar mijn zin achja komt wel goed
                      Zie dat ge de scoop op de motorkap niet achterste voren plakt hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

Tjoening

Comment

Comment

• Nog eens mijn favoriete rally Subaru,ditmaal Koen Vink in de Omloop van Vlaanderen
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten

Echt vet zalig ...
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Subaru topscorer klanttevredenheid en betrouwbaarheid

(12/19/2006) De meest tevreden automobilisten rijden Subaru, zo blijkt duidelijk uit het periodieke AutoMarxX-onderzoek dat de Duitse ADAC onlangs voor de twaalfde keer uitvoerde.
                                Subaru liet, als het om de klantentevredenheid gaat, zowel Toyota, Honda, Daihatsu, Mazda als Porsche achter zich. Het AutoMarxX-onderzoek maakt deel uit van een omvangrijke vragenlijst die door de Duitse zusterclub van ‘onze’ ANWB sinds september 2001 wordt verstuurd. Dit maal reageerden 55.000 bezitters van auto’s van de 33 meest bekende merken, waarmee het AutoMarxX-onderzoek het grootste in zijn soort is.

Topwaardering
                                Ook waar het gaat om de betrouwbaarheid wist Subaru, als ’s werelds grootste fabrikant van vierwielaangedreven personenauto’s, een absolute topwaardering te behalen. Subaru eindigde in deze categorie op plaats één, gevolgd door respectievelijk Mini, Mazda, Toyota, Honda en Mitsubishi. Subaru Deutschland hecht grote waarde aan de uitkomsten van het onderzoek, omdat een hoge waardering voor de auto’s in zijn algemeenheid, en voor zowel de service als de betrouwbaarheid in het bijzonder, van grote invloed zijn op de merkreputatie en de restwaarde van Subaru’s.

Geen toeval
                                Ook voor Subaru Benelux is deze uitslag van groot belang. Hiermee wordt immers nog eens bevestigd dat het geen toeval is dat Subaru �topscorer� is in het aantal toegekende AutoWeek Tevredenheidstrofeeën door de uitkomsten van het jaarlijkse soortgelijke consumentenonderzoek in Nederland.
                                autorai.nl

Comment

• Comment

• Ik zit met een vraag ivm. mijn velgen.
                                    Zouden de orginele gouden 16" GTT velgen nog steeds nieuw te verkrijgen zijn bij de Subaru dealer?
                                    Heeft hier soms iemand een gedacht van de prijs moesten ze nog te verkrijgen zijn?

Het gaat over dit type velg (even een foto van mijn GTT voor meer duidelijkheid) :

Ik ben eraan het denken om ze te laten restauren, maar toen begon M-optic om ze gewoon nieuw te bestellen bij de dealer.
                                    Waar ikzelf nog nooit aan heb gedacht, dacht dat ze dit type velg niet meer nieuw verkochte.
                                    Als ze idd nog steeds nieuw te verkrijgen zijn ga ik denk ik een nieuw setje bestellen.
                                    Last edited by ; 01/01/2007, 18:04.

Comment

• Van welk merk zijn die originele velgen eigenlijk? Is dat iets van Subaru zelf?

Comment

Van welk merk zijn die originele velgen eigenlijk? Is dat iets van Subaru zelf?
                                        Denk bij Subaru zelf ontwikkeld.

Comment

Denk bij Subaru zelf ontwikkeld.
                                          Ik zal het deze week eens vragen aan de Subgarage, de forester moet toch binnen voor een onderhoud .

Comment

Working...
                                          X