Leuk filmpje van een groep Engelse Subaru-rijders in achtervolging van Solberg tijdens de rally in Trier
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een goede vriend van mij heeft zich net een MY04 Sub WRX gekocht, zwart met titanium velgjes, mooi ding.
Hij wil er, terecht ook, aan beginnen sleutelen, het ding staat nog helemaal standaard, maar aangezien ik helemaal niet thuis ben in Suby tuningmerken en adresjes en fora, kunnen de Subylovers mij daar misschien aan helpen?
Dingen die er sowieso snel gewijzigd gaan worden:
- velgen
- uitlaat
- BOV
- remmen
- STI-ophanging (indien mogelijk)
- Motortuning
- uiterlijke sportieve mots (ik denk een beetje richting Suby555's kar)
Waar kan 'ie best terecht, wat zijn goede merken, etc...
Thanks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenLeuk filmpje van een groep Engelse Subaru-rijders in achtervolging van Solberg tijdens de rally in Trier
http://www.youtube.com/watch?v=fpN4MHdNuVU
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen goede vriend van mij heeft zich net een MY04 Sub WRX gekocht, zwart met titanium velgjes, mooi ding.
Hij wil er, terecht ook, aan beginnen sleutelen, het ding staat nog helemaal standaard, maar aangezien ik helemaal niet thuis ben in Suby tuningmerken en adresjes en fora, kunnen de Subylovers mij daar misschien aan helpen?
- velgen
- uitlaat
- BOV
- remmen
- Motortuning
Thanks
Doe maar de groetjes van de Wim aka Suby555
En een ZEER goede Subarudealer is Haestinckx in Boom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenLeuk filmpje van een groep Engelse Subaru-rijders in achtervolging van Solberg tijdens de rally in Trier
http://www.youtube.com/watch?v=fpN4MHdNuVU
Hem rijdt ook goed door precies
Comment
-
Enkele film fragmenten van Impreza Trackday Bitburg 30.4.2006
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen goede vriend van mij heeft zich net een MY04 Sub WRX gekocht, zwart met titanium velgjes, mooi ding.
- velgen
- uitlaat
- BOV
- remmen
- Motortuning
Thanks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenéén adres en bij ons in de buurt: jos boon racing : 016460464
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIk ga blijkbaar mee naar Engeland, allee, Subaru555 heeft mij toch op het lijstje gezet . Ik wist het zelf nog niet dat ik meega
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIk ga blijkbaar mee naar Engeland, allee, Subaru555 heeft mij toch op het lijstje gezet . Ik wist het zelf nog niet dat ik meega
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk BerichtenIk heb er wel zin in wat is de inkom in €
Het is 15 pond, ongeveer 23 euro denk ik.
De link staat op SCB, ff kijken. Secondje
De link: http://www.scoobynet.com/?p=scoobylive#
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIk heb geruchten gehoord dat Subaru555 een P1 gaat kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk BerichtenBedoel je zoiets ? Als het dit gaat worden
Ik ga zelf volgende week eens horen wat dat moet kosten om een wrx sti type r naar België over te laten komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenGeruchten, geruchten... daar moet ge altijd mee opletten é...
Als we nu allebei zo'n p1 bestellen in Engeland, dan krijgen we misschien korting op verzendkosten . Ik heb daarstraks een mail verstuurd, ze gingen eens uitrekenen wat de totaalprijs gaat zijn om zo'n p1 naar hier te brengen, homologeren en keuren
Comment
Comment