Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenAan de ring zijn er links en rechts van die dingen om u kaartje in te steken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenIk moet mijn mede postbedeler behoeden voor een misstap
Schrik dat ge niet meer gaat kunnen volgen?
Standaardspecs van een P1 0-100 4,6 sec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenAan de ring zijn er links en rechts van die dingen om u kaartje in te steken
vroeger moest je die afgeven en stond er zo'n ventje die dat voor u deed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenist waar? hebben ze ze eindelijk aangepast?
vroeger moest je die afgeven en stond er zo'n ventje die dat voor u deed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenSchrik dat ge niet meer gaat kunnen volgen?
Standaardspecs van een P1 0-100 4,6 sec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenVolgen ga ik niet kunnen.En kga denk ik ook nimeer kunnen winnen in de tankcompetitie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenStel:Je staat aan een slagboom voor een ondergrondse garage en je moet een ticketje nemen.Doe dat maar eens als je rechts in u auto zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenTja, daar zijt ge momenteel onklopbaar in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenAchterwaarts rijden is cool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenDie spoiler zit in u achteruitkijkspiegel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenGe zijt gewoon jaloers op mijnen tanktoog, ook wel tankplank genoemd bij Subaru
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenIk ga normaal ook naar dat Sub Event in York. M'n maat z'n vriendin heeft claustrofobie in de Eurotunnel en ik wil me graag op offeren.
Hij rijdt met een MY05 WRX
Grtz,
Samen met de Hollanders (allicht ook reductie voor overtocht) via Rotterdam naar Hull met nachtboot!
@ Reno: vetgeile foto. Heb je die in HiRes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
Ze hebben der dus blijkbaar niet 1tje zoals in het vtm nieuws maar meerdere..een dikke 2 maand geleden is er voor mijn neus eentje de E25 komen opscheuren tussen Strassbourg en Metz, ik schrok me rot, maar hij ging gelukkig achter een Duitser aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenHebben er 60 dacht ik
Maar ze zijn nog volledig standaard, dus de gemiddelde Scoobyfan kan er nog van weggeraken en gij dus ook.
Onlangs de eerste trouwens al ferm in de prak gereden
Ik rij niet meer door Frankrijk, ben het daar beu aant het worden. Vroeger was het nog feest...
maand geleden gelaserd bij Colmar tegen 159 kmh...ok schappelijk nog, 90 EUR. Maar toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk rij niet meer door Frankrijk, ben het daar beu aant het worden. Vroeger was het nog feest...
maand geleden gelaserd bij Colmar tegen 159 kmh...ok schappelijk nog, 90 EUR. Maar toch
En dat met mijn oud wrak
@ Jan: samen met de 2000 versie dan toch
Comment
Comment