Die met de ronde lichten? Ik vind deze nog knapper eigenlijk. De nieuwe vind ik wat te frivool, de al wat oudere vond ik ook subliem...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
@ Reno: vetgeile foto. Heb je die in HiRes
Aber naturlich en nog veel meer: www.seriouswheels.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDie met de ronde lichten? Ik vind deze nog knapper eigenlijk. De nieuwe vind ik wat te frivool, de al wat oudere vond ik ook subliem...
De oudere versie dus
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenAber naturlich en nog veel meer: www.seriouswheels.com
Super, thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door VTM
"Een wagen die je normaal enkel tegenkomt op het rally-circuit"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenBreyton: als je wil kan je met ons mee.
Samen met de Hollanders (allicht ook reductie voor overtocht) via Rotterdam naar Hull met nachtboot!
@ Reno: vetgeile foto. Heb je die in HiRes
Je hebt pm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDie met de ronde koplampen vind ik het mooist. Deze heeft ook niet zo een enorme spoiler en dat past hem beter.1024*768 is groot genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichtenhttp://www.wigansportsandprestige.co...D=220628&popup
Wie heeft er een aanhangwagen voor een auto op te laden?De Forester Turbo met trekhaak hebben we al, nu nog een aanhangwagen
Comment
Comment