Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• SUBARU Lovers

Aangezien hier alle fans van de verschillende merken toch het een en het ander hebben te zeggen over hun favo merk heb ik wel es zin om te zien wat de mening is over de Subarus...
    Over het algemeen en in alle pre-, reviews is men altijd vol lof over de subarus, toch koopt men liever een saab.... jammer maar helaas

Ikzelf ben beginnen rijden met subaru en als er nu niets enorms verandert met de service ed. vanwege subaru dan zal binnen drie maandjes de nieuwe legacy (2.0i weliswaar, budget in toom houden, al lijkt die 3.0 turboboxer wel lekker snel...) ook bij ons in de garage staan...

Subaru lovers aan jullie het woord é

wat is dat Subaru, maken die moto's ???

Comment

Ik weet nog goed dat ben crabbé in een of andere talkshow ('k denk laatste show) het had over Saburu's (lees saboeroe's) die gebruikt worden om overvallen te plegen...'k lag toen een half uurke strijk

ok, nu on topic: ik zou er doodgraag ne keer mee rijden, maar ik zie mij nog gene kopen....

tot zover mijn zeer opbouwende bijdrage

Comment

Nog nooit mee gereden. Zou het wel graag een keer doen. De nieuwe Legacy belooft veel goeds. Enkel spijtig dat hun motoren nogal gulzig zijn. Een Impreza WRC staat natuurlijk op iedereen zijn lijstje.

Comment

Bij mij vantzelfde

Ik zou dolgraag ne keer rijden met een Subaru Impreza WRX...alleen al om de sensatie van het motorgeluid. Maar ooit één kopen tzou toch enkel ne wagen zijn om eens in het weekend uit de bol te gaan maar niet direct om dagelijks te gebruiken vanwege het te hoge verbruik.

Dat sportwagens bij de 20 liter verbruiken met sportieve rijstijl, daar heb ik geen problemen mee want men geniet immers van de sensatie...
          maar pijnpunt is toch wel de meer dan 10 liter die men erdoor jaagt elke 100 km en dit bij een rustige rijstijl.

Die gedachte alleen al... uw rechtervoet eens in toom te houden, optrekken gelijk die Clio naast u en toch het dubbele verbruiken

Maar moest er iemand een testrit aanbieden, kzou dolblij zijn
          Misschien moet ik toch eens het lef hebben om naar een dealer te gaan voor een testrit en misschien met een potentere wagen daar naartoe gaan om ni af te gaan...
          Peugeot 307 Sw 1.4HDI
          & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
          http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
          Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

ik heb er al es mee gereden, met WRX STi en ben hartje kwijt geraakt
            Dat is misschien wel dé oorzaak van de kleinere verkoop: het vasthouden aan de nafte, maar wat weegt er door é, dat zalige geluid van die boxer of de nafte....

En binnenkort de nieuwe legacy die in onze garage staat, ik zen al heel curieus om te zien wat die nieuwe evolutie van boxer en AWD zal brengen!
            Jammer om et zien dat iedereen wel vol lof is maar jammer genoeg geen zou aankopen, alléja zo blijf ik wel exclusief binnenkort met de legacy net zoals nu met onze legacy

Comment

ik denk dat iedereen er zo wel ongeveer over denkt graag ns mee rijden maar daar blijft het ook bij ...
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik moet zeggen dat ik grote bewondering het voor Subaru.. Elk jaar al bovenaan in een enquête staan (ik weet de naam eventjes niet meer) waar betrouwbaarheid en service vooropstaan. Je moet het maar doen..

En een Impreza.. Tja, every boy's dream he Een schitterende betrouwbaarheid gecombineerd met verbluffende prestaties..

Ask Scooby zou ik zo zeggen, hij kan je wel meer over Saboeroe vertellen dan de gem. liefhebber.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                  ik denk dat iedereen er zo wel ongeveer over denkt graag ns mee rijden maar daar blijft het ook bij ...
                  Mja, de WRX, ik zou hem durven kopen ook, is altijd al een beetje de underdog geweest (hoewel dat nu ook praktisch voorbij is want iedere zichzelf respecterende autoliefhebber weet ondertussen wel wat ie kan) en daar heb ik het wel voor maar ja.... da verbruik hé, da is echt wel te hoog!

Comment

maar pijnpunt is toch wel de meer dan 10 liter die men erdoor jaagt elke 100 km en dit bij een rustige rijstijl.
                    maar ja.... da verbruik hé, da is echt wel te hoog!
                    één woord : LPG !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ozzi
                      betekent ook een extra 2500 euro, meer gewicht en minder pk's (hoewel dit met de nieuwste systemen al opgelost zou moeten zijn denk ik), maar idd het is een optie...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xytras
                        betekent ook een extra 2500 euro, meer gewicht en minder pk's (hoewel dit met de nieuwste systemen al opgelost zou moeten zijn denk ik), maar idd het is een optie...
                        Niet helemaal juist : die 2500 euro zijn geen extra kosten, die worden terugverdiend, in dit geval ( schatting 12L/100km ) al na ongeveer 35.000 km. Vanaf dan is het WINST i.p.v. KOST. Meer gewicht is juist, maar relatief want de benzinetank word in principe niet meer gevuld. De LPG tank zelf is natuurlijk wel extra gewicht, maar je kunt dan ook gerust het gaspedaal wat dieper induwen. PK's zijn identiek; zie hier : http://www.vtm.be/autowereld/forum/viewtopic.php?t=2992

Comment

Niet helemaal juist : die 2500 euro zijn geen extra kosten, die worden terugverdiend, in dit geval ( schatting 12L/100km ) al na ongeveer 35.000 km. Vanaf dan is het WINST i.p.v. KOST. Meer gewicht is juist, maar relatief want de benzinetank word in principe niet meer gevuld. De LPG tank zelf is natuurlijk wel extra gewicht, maar je kunt dan ook gerust het gaspedaal wat dieper induwen. PK's zijn identiek; zie hier : http://www.vtm.be/autowereld/forum/viewtopic.php?t=2992
                          gelezen en goedgekeurd
                          feit is wel dat je die 2500 euro direct moet neerleggen natuurlijk en dat scheelt wel wat maar het zal ongetwijfeld over de jaren en indien je redelijk wat km's doet goedkoper uitkomen.
                          Heb zelfs nog getwijfeld om een lpg-tank in m'n saxo-tje te leggen aangezien ik toch ook meer dan 25.000km/jaar doe, maar het plaatsverlies (kleine koffer en dan helemaal geen koffer meer), het extra gewicht (zul je wss niet voelen bij die WRX maar wel bij mijn 1600tje) en vooral die 2500 euro kon ik op dat moment niet meer ophoesten.
                          Maar zal er rekening mee houden als ik voor m'n WRX spaar

Comment

oeps dubbel .... sorry

Comment

zoals de meesten hier: zou graag eens een weekje met een Impreza wrx sti rondtoeren maar kopen zal ik nooit doen denk ik.

Comment

ne hint voor de redactie van Autowereld...

Organiseer eens een wedstrijd-testweekendje Subaru Impreza WRX alstublieeeeeeeeeeeft!!!
                                Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

En verwittig de postbode voor de aankomende lading post

Comment

zeg euh, mag ik een nissan-topic openen? en een lada-topic? en een peugeot-topic? en een renault-topic? en een opel-topic? en een fiat-topic? en een lancia-topic?, of wat dacht je van een ford-topic?
                                    enfin ja, 'k wil niet lastig doen, maar binnen de korste keren staat het hier vol van...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckers
                                      zeg euh, mag ik een nissan-topic openen? en een lada-topic? en een peugeot-topic? en een renault-topic? en een opel-topic? en een fiat-topic? en een lancia-topic?, of wat dacht je van een ford-topic?
                                      enfin ja, 'k wil niet lastig doen, maar binnen de korste keren staat het hier vol van...

en van VW mag dat dan wel...

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                      cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckers
                                        Zolang er mensen op reageren wil da zeggen da er interesse voor is hé
                                        En btw ge zijt een Citroën-topic vergeten

Comment

Working...
                                        X