Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik rijd graag met alle auto's; daarom niet speciaal met nen saburu ( bram)
Ik wist wel niet dat die wagen zoveel verbruikte... misschien es een Elise overwegen? (da miljoentje verdien je ook terug: het verbruik ligt veel lager en de inruilwaarde torens hoger! Bovendien krijg je de uitstraling er gratis bij, maar je hebt wel niet zoveel ruimte)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckerszeg euh, mag ik een nissan-topic openen? en een lada-topic? en een peugeot-topic? en een renault-topic? en een opel-topic? en een fiat-topic? en een lancia-topic?, of wat dacht je van een ford-topic?
enfin ja, 'k wil niet lastig doen, maar binnen de korste keren staat het hier vol van...
BTW; testweekendje WRX STi mag altijd, ik zal er wel zijn, maar alst nen wedstrijd is dan win ik toch niet. Wil wel nog es met nen STi 'rijden'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Oorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckerszeg euh, mag ik een nissan-topic openen? en een lada-topic? en een peugeot-topic? en een renault-topic? en een opel-topic? en een fiat-topic? en een lancia-topic?, of wat dacht je van een ford-topic?
enfin ja, 'k wil niet lastig doen, maar binnen de korste keren staat het hier vol van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckerszeg euh, mag ik een nissan-topic openen? en een lada-topic? en een peugeot-topic? en een renault-topic? en een opel-topic? en een fiat-topic? en een lancia-topic?, of wat dacht je van een ford-topic?
case closed, back on topic
Comment
-
ik vind dit toch een goed topic want ik ban een echt wrx fan daarom kom ik dan ook nogal is op www.extreme-machines.nl
Comment
-
yeahea a subaru topic I love it; dit weekend de nieuwste reclame filmkes van de legacy gezien op http://www.subaru-global.com yeaha
Comment
-
Zoals de meesten hier: ik zou er wel eens mee willen rondrijden maar echt kopen . Misschien als de benzineprijs serieus omlaag gaat of als ik persé een sport- en gezinswagen wil hebben.
Subaru maakt wel coole wagens , dus ik ben er zeker een fan vanThe new BMW 1 Series. The only 1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi130yeahea a subaru topic I love it; dit weekend de nieuwste reclame filmkes van de legacy gezien op http://www.subaru-global.com yeaha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckersOorspronkelijk geplaatst door Subaru555Oorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckerszeg euh, mag ik een nissan-topic openen? en een lada-topic? en een peugeot-topic? en een renault-topic? en een opel-topic? en een fiat-topic? en een lancia-topic?, of wat dacht je van een ford-topic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckersOorspronkelijk geplaatst door Subaru555Oorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckerszeg euh, mag ik een nissan-topic openen? en een lada-topic? en een peugeot-topic? en een renault-topic? en een opel-topic? en een fiat-topic? en een lancia-topic?, of wat dacht je van een ford-topic?
Comment
-
Subaru wordt nog steeds onderschat blijkbaar ...
Dat is toch ook een merk waar er passie mee gemoeid is ???Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Oorspronkelijk geplaatst door tdi130yeahea a subaru topic I love it; dit weekend de nieuwste reclame filmkes van de legacy gezien op http://www.subaru-global.com yeaha
Comment
-
De WRX STI vind ik wel iets te opzichtig... liever ne "gewone" WRX
is stukken goedkoper, al wat lager verbruik (dat van de STI is echt gelijk ne Ferrari ...)Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Verbruik van 12L ? I wish...
gewone rijstijl: 14-15L
vlotjes binnendoor: 17-18L
all hell breaks loose: 37L (gisteren 148km voor 55L)
met spreekwoordelijk ei onder de rechtervoet: 12.5L
en dan spreken we over SuperPlus98
Iemand haalde hier aan "iedereen weet tegenwoordig wel wat ie kan"... vergeet dat maar... De meeste Subaru rijders rijden zelf maar op 70% van zijn kunnen...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimonVerbruik van 12L ? I wish...
gewone rijstijl: 14-15L
vlotjes binnendoor: 17-18L
all hell breaks loose: 37L (gisteren 148km voor 55L)
met spreekwoordelijk ei onder de rechtervoet: 12.5L
en dan spreken we over SuperPlus98
Iemand haalde hier aan "iedereen weet tegenwoordig wel wat ie kan"... vergeet dat maar... De meeste Subaru rijders rijden zelf maar op 70% van zijn kunnen...
( of om LPG te steken ?)
Comment
Comment