Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon
    Iemand haalde hier aan "iedereen weet tegenwoordig wel wat ie kan"... vergeet dat maar...
    Dat was ik. Met 'iedereen weet wat ie kan' bedoel ik dan ook (zoals het er staat) dat iedereen weet wat de WRX zijn potentieel is, niet dat iedereen er het volle potentieel kan uithalen...

Comment

slik

kvrees dat ik nooit een benzine ga kopen tenzij ik plots massa's geld zal verdienen...
      Peugeot 307 Sw 1.4HDI
      & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
      http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
      Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

ik moe wel zeggen dat de impreza steeds meer in het straatbeeld te zien is...
        IK vraag me af wat de nieuwe legacy zal geven, wij zijn al toch overtuigd zne, en veel kans dat na onze eerste legacy, ondertussen al 13 jaar oud en nog serieus bakske, we nen tweede zullen hebben staan in ons garageke!!!

Ook de B9S en B11s tonen aan dat Subaru druk aan eht werk is voor de toekomst en in het WRC draaien ze de laatste maanden ook terug sterk mee, misschien omdat peugeot nu meer werk steekt in 307 voor volgend jaar, maar toch Solberg won voor de derde keer al!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xytras
          Iemand haalde hier aan "iedereen weet tegenwoordig wel wat ie kan"... vergeet dat maar...
          Dat was ik. Met 'iedereen weet wat ie kan' bedoel ik dan ook (zoals het er staat) dat iedereen weet wat de WRX zijn potentieel is, niet dat iedereen er het volle potentieel kan uithalen...
          Dat is het nu juist, tot je een impreza voluit ziet gaan, kan je niet vatten wat voor super auto dit eigenlijk is... Buiten Wutt en Shauni is er niemand hier die al eens een Impreza gezien heeft aan 90% van zijn kunnen...

Ik hoor veel mensen zeggen dat die of die auto sneller / beter is, maar puur van punt A naar punt B, over kleine wegen, is er denk ik niets sneller dan een Impreza of EVO.
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

bwa, toen ik ging testen in garage troch moek toch zeggen dat de garagist der ook veel uithaalde zne
            En nen Impreza of EVO is volgens mij ook het snelt op kronkelige weggekes, aan de allure dat die optrekt!!!

Zeg Scooby, haal jij er het maximum uit (soms) en je bent lucky bastard zne, sinds ik keer (braaf) heb getest ben ik al aan het sparen geslaan

Comment

Ik herinner mij een uitzending van Topgear waar Jeremy maar niet kon kiezen in een vergelijkende test tussen 2 supersportievelingen, was dat niet tussen de WRX en de EVO ?

Comment

maximum? Nee, dat denk ik niet... 90% schat ik...
                Het duurt ongeveer een jaar voordat je echt met de auto kan rijden, en dat het niet de auto is die met jou rijdt...

----------------------------------------------------------------------------------

Comment

sjieke foto scooby!!!!
                  En tis wel grappig om zien dat er zoveel zijn die geen impreza kopen maar wel dan een 206ke tunen met gele velgen... das van ik wil wel maar ik kank niet!

En wiste trouwens dat in Japan de Opel Zafira gebruikt wordt als monovolume van Subaru? Heb dat gisteren gezien op nen site!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                    En wiste trouwens dat in Japan de Opel Zafira gebruikt wordt als monovolume van Subaru? Heb dat gisteren gezien op nen site!!
                    De neiwue Saab 9-2 ( voor Amerika ) staat ook op het onderstel van de impreza en heeft boxermotoren, meer Subaru dan Saab dus...

Comment

Ja, dat komt mss ook omdat General Motors voor een deel participeert in Subaru sinds kort, kan alleen maar ten goede komen aan Saab nu ze met de 4WD het maximale potentieel zullen kunnen benutten ipv normaal enkel op 2 wiel aangedreven!

Comment

Dat is het nu juist, tot je een impreza voluit ziet gaan, kan je niet vatten wat voor super auto dit eigenlijk is... Buiten Wutt en Shauni is er niemand hier die al eens een Impreza gezien heeft aan 90% van zijn kunnen...
                        Ik hoor veel mensen zeggen dat die of die auto sneller / beter is, maar puur van punt A naar punt B, over kleine wegen, is er denk ik niets sneller dan een Impreza of EVO.
                        Ik heb idd op de openbare weg nog niemand een impreza zien voluit laten gaan (en gelukkig zou ik zeggen), maar ik volg af en toe wel het WRC en ik durf toch te stellen dat ze daar wel hun best doen hé , heb trouwens ook al enkele testen op Top Gear gevolgd en die gasten hebben toch ook al bewezen dat ze kunnen rijden maar ik denk dat je idd maar een echt beeld kan vormen indien je bvb eens met zo iemand hebt meegereden.
                        Maar dan nog, ik heb zelf een moto gehad en heb nog wel enkele vrienden die met Fireblades en ander zwaar spul rondrijden, niemand kan het volle potentieel van zoiets benutten op de openbare weg, maar dat wil niet zeggen dat je er zo ook geen rijplezier kan aan beleven hé.

Comment

Paar maanden geleden toen ik op trainingsstage vertrok kwam ik op ring van rijsel aan een oprit toen ik plots nen blauwe schicht zag passeren en mijn vermoeden was direct juust: nen STi, vlug vlug ingehaald want ie zat wat vast en moet zeggen, de kracht die zo enen uitstraalt als ge in uwen spiegel ziet en ge ziet dienen mega luchthapper... echt jammer dat er maar weinige verkocht worden, al betert het wel beetje bij beetje...

Comment

Ik heb zonet eens ne Subaru Impreza WRX STI gezien maar niet direct gehoord
                            Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                            & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                            http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                            Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

dan stond ie toch niet aan, anders hoor je dat wel!
                              Het toppunt is dat ik enkel van ver zelfs al een Subaru herken, als ons pa soms weg is met wagen en ie boven de straat afkomt dan hoor en herken ik dat soms al

Comment

standaard uitlaat is inderdaad stil...

De mijne niet echt

Comment

The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

serieus? en waar woont die tandart anders zalk keer moeten overwegen om nen anderen te nemen...
                                    In Essen,aan de NEderlandse grends

Comment

Dju juust wat te ver...

Weet er eigenlijk iemand wanneer de legacy officieel in België wordt voorgesteld? Tegen Autosalon van Brussel zal ie er toch al zijn zeker...

Comment

Dju juust wat te ver...

Weet er eigenlijk iemand wanneer de legacy officieel in België wordt voorgesteld? Tegen Autosalon van Brussel zal ie er toch al zijn zeker...
                                        just pray

Comment

Mijn ouders hebben een Subaru Legacy 2.0 van '91 en de volgende auto word weer een Subaru (ook een Legacy waarschijnlijk).

Mijn mening:
                                          • rijdt fijn, enkel bij het goed optrekken gaat hij vanvoor wat van de grond = minder goede wegligging
                                            goedkoop in aankoop en onderhoud
                                            is niet kapot te krijgen
                                            klinkt geweldig, zeker boven de 5000 rpm
                                            zuipt nog meer dan mijn vader

Comment

Working...
                                          X