Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

Hollywood Solberg zal wel goe feestje gehouden hebben!!
        Nu op naar zijn tweede titel volgend jaar é!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
          Hollywood Solberg zal wel goe feestje gehouden hebben!!
          Nu op naar zijn tweede titel volgend jaar é!
          Hopelijk wordt het kampioenschap even spannend

Comment

Ik heb me altijd laten wijsmaken dat een LPG tank niet kan bij een auto met turbo. Zoals een Subaru.
            Mijn vraag dus, kan je zonder problemen een LPG-tank plaatsen in een subaru WRX???

thanx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powersun79
              Ik heb me altijd laten wijsmaken dat een LPG tank niet kan bij een auto met turbo. Zoals een Subaru.
              Mijn vraag dus, kan je zonder problemen een LPG-tank plaatsen in een subaru WRX???

thanx
              Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn het twee verschillende zaken, de LPG is de brandstof en de turbo zorgt er alleen voor dat de brandstof met hogere druk ingespoten wordt, dus volgens mij heeft het geen belang voor de LPG of die onder gewone of hogere druk ingespoten wordt. Dit is natuurlijk voor wat het waard is, een degelijk onderbouwd antwoord moet ge aan anderen vragen. (Carguru, wuttputt e.a.)

Comment

het zal McRae of Martin worden ipv Burns!!

Jammer voor Burns, een hersentumor , want Solberg en Burns samen zou nog iets kunnen gegeven hebben voor het WK! Hopelijk rijdt McRae voor Subaru, hij kent dat merk al en de mensen errond!

PS: wanneer is de nieuwe legacy in Belgie?????

Comment

nog maandje en dan is de legacy (beste wagen in japan) ook hier!!!

Comment

jippie, vrijdag binne 2 weken ga ik de nieuwe legacy gaan testrijden!!!

Comment

De WRX???

Comment

nope, die heb ik al onlangs es getest tijdens opendeur, de STi zelf !
                        Nu is het aan de nieuwe legacy... alléja, eerst VIP receptie en dan inschrijven voor testritje in de toekomst!!!

Comment

een opmerking toch, subaru's kunnen niet drijven, dus als je van plan bent op een bevroren meer wat te gaan driften, alstublief vergeet dan eerst niet te checken of het ijs wel dik genoeg is

Comment

=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)

Comment

Kostelijke grap
                              Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                              & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                              http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                              Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reno
                                een opmerking toch, subaru's kunnen niet drijven, dus als je van plan bent op een bevroren meer wat te gaan driften, alstublief vergeet dan eerst niet te checken of het ijs wel dik genoeg is

die moeten ze lynchen!!!!

Comment

Een Toyota overleeft zoiets, er is nog hoop

Comment

Inderdaad!

Oh, een beetje WD 40 en die rijdt weer!

(Tmoest eens waar zijn...)

Comment

w8 maar, als die nieuwe legacy met echte vierwielaandrijving in gang zal schieten... can't wait

Comment

Yooo, Ben een groentje als je het bekijkt op forums. Maar zal mijn beste doen,
                                        Nu jullie hadden het over Subaru Wrx sti met lpg, nu was ik ook keurieus (nieuwsgierig) of dit wel kon.

ik heb dus een email gezonden naar lpg inbouwer van sint truiden.
                                        en heb dit voertuig vermeld.
                                        DIT is het antw.
                                        Onze voorgestelde prijs: Voor een AG siquentieel gasinjectie systeem met cilindrische tank naar
                                        keuze: 2 299,00€

als er iets nie juist is of niet kan of ...... zeg het
                                        Voila ps ik rij voorlopig met een Peugeot 306 1.4i ( lekker sparen - er zijn er wel die dat begrijpen zekerssssssssssssssss) BESTE yoooooo

Comment

• Vandaag de legacy gezien op VIP-receptie in Aalst...
                                          Sjieke bak en enorm veel standaard 'opties' en zalige wagen gewoon8 De break valt in het echt beter mee dan op de fotos maar mijn hartje is toch gevallen voor de sedan!!!!
                                          16 inch lichtmetalen velgen, hifi installatie, automatische airco, symmetric AWD, 2.0 Boxer.... enz... zaligen bak en binnenkort testrit!!!

Comment

Working...
                                          X