Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door powersun79Ik heb me altijd laten wijsmaken dat een LPG tank niet kan bij een auto met turbo. Zoals een Subaru.
Mijn vraag dus, kan je zonder problemen een LPG-tank plaatsen in een subaru WRX???
thanx
Comment
-
het zal McRae of Martin worden ipv Burns!!
Jammer voor Burns, een hersentumor , want Solberg en Burns samen zou nog iets kunnen gegeven hebben voor het WK! Hopelijk rijdt McRae voor Subaru, hij kent dat merk al en de mensen errond!
PS: wanneer is de nieuwe legacy in Belgie?????
Comment
-
Kostelijke grapPeugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Yooo, Ben een groentje als je het bekijkt op forums. Maar zal mijn beste doen,
Nu jullie hadden het over Subaru Wrx sti met lpg, nu was ik ook keurieus (nieuwsgierig) of dit wel kon.
ik heb dus een email gezonden naar lpg inbouwer van sint truiden.
en heb dit voertuig vermeld.
DIT is het antw.
Onze voorgestelde prijs: Voor een AG siquentieel gasinjectie systeem met cilindrische tank naar
keuze: 2 299,00€
als er iets nie juist is of niet kan of ...... zeg het
Voila ps ik rij voorlopig met een Peugeot 306 1.4i ( lekker sparen - er zijn er wel die dat begrijpen zekerssssssssssssssss) BESTE yoooooo
Comment
-
Vandaag de legacy gezien op VIP-receptie in Aalst...
Sjieke bak en enorm veel standaard 'opties' en zalige wagen gewoon8 De break valt in het echt beter mee dan op de fotos maar mijn hartje is toch gevallen voor de sedan!!!!
16 inch lichtmetalen velgen, hifi installatie, automatische airco, symmetric AWD, 2.0 Boxer.... enz... zaligen bak en binnenkort testrit!!!
Comment
Comment