Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ah ok nu ben ik opeens mega-gerustgesteld

NOT

Nog een leuk weetje, de schijfremmen van een Sti zijn 3 keer zo groot als die van mijn gtt en zelfs die stoppen blijkbaar niet op tijd

Comment

• ik wil zondag wel is een ritje

Comment

• Dat doet me er aan denken, ik moet morgen nog eens langs de garage, want de remmen pakken niet echt goed meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
          in het echt ziet het er allemaal wel een pak erger uit dan op de crappy foto's
          Dat rechtervoorwiel was helemaal uit zijne haak geslagen en zelf die remschijf was gekanteld enal. Twas geen prettig zicht
          Vind het echt jammer!
          Noem het maar een pijnlijk zicht...

Er zullen veel kosten aan zijn, vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
            Vind het echt jammer!
            Noem het maar een pijnlijk zicht...

Er zullen veel kosten aan zijn, vrees ik.
            amai, als dat gemaakt moet worden
            Ik hoop voor die kerel dat hij omnium heeft en het als perto wordt aangerekent ze

Comment

amai, als dat gemaakt moet worden
              Ik hoop voor die kerel dat hij omnium heeft en het als perto wordt aangerekent ze
              Als het effectief op de ring gebeurd is, dan moet ge niet rekenen op die omnium. De kans is reëel dat de verzekering 't niet uitbetaalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                Als het effectief op de ring gebeurd is, dan moet ge niet rekenen op die omnium. De kans is reëel dat de verzekering 't niet uitbetaalt.

kvind het vreemd trouwens dat die helemaak van ginder naar hier zou getakelt zijn, maar het zou kunnen. Tzou kunnen dat het een familielied was van de garagehouder... Der is daar nen zot bij met nen wrx... Jammer dat er geen garagisten stonden

Comment

De boosdoener:

Ik ken die kerel van wie die WRX STI is en heb met hem gesproken toen ik voor mijn distributie riem ging bij de Subaru dealer.
                  Het is niet op de Ring gebeurt, het is op een doordeweekse dag gebeurt en is aangetikt geweest door een vracht wagen.
                  Maar niet getreurd de kerel heeft al een spik splinter nieuwe sti besteld
                  Hoe de wagen op foto staat was hij niet bij het ongeval, alle upgrade onderdelen zijn al gedemonteerd voor zijn nieuwe STI wat op komst is

Comment

• Man, wat een speculatie hier.
                    Het ongeval is niet op de 'Ring gebeurd. Een Polo kwam de autostrade opgevlamd en hij deed een vrachtwagen uitwijken waardoor de Scooby geen kanten meer op kon. Volgens het onderzoek reed de Impreza ook niet te snel.

Heel spijtig geval, maar zoals Andy zegt: er komt al een nieuwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                      Nog een leuk weetje, de schijfremmen van een Sti zijn 3 keer zo groot als die van mijn gtt en zelfs die stoppen blijkbaar niet op tijd

Tof, thanks 4 the info

Comment

• fading en Subaru's... gekend probleem

Comment

• ahzo...mja ik moest terugdenken aan die M3 CSL van overlaatst, die zag er bijna net hetzelfde uit. Sorry van mijn verkeerde conclusie.

Comment

ahzo...mja ik moest terugdenken aan die M3 CSL van overlaatst, die zag er bijna net hetzelfde uit. Sorry van mijn verkeerde conclusie.
                            No problem
                            Staat er al een tijdje zne, echt zonde.
                            Hopelijk heeft ie nog een MY06 en geen MY07 moeten kopen

Comment

Tof, thanks 4 the info

Graag gedaan

Comment

Graag gedaan
                                Rij nog maar wat rondjes in GT4

Gisteren met de M3 GT-R nog exact 6 minuten gehaald

Comment

Rij nog maar wat rondjes in GT4

Gisteren met de M3 GT-R nog exact 6 minuten gehaald

Het zal niet nodig zijn, als het zondag zo druk wordt als dat ze voorspellen, dan zal het rondje ring voor de volgende keer zijn.

Comment

Het zal niet nodig zijn, als het zondag zo druk wordt als dat ze voorspellen, dan zal het rondje ring voor de volgende keer zijn.

Toerist

Comment

• Ze hebben namelijk een 6-cilinder EZ30R (H6)-blok uit een Legacy in een oude STi gelepeld en het met behulp van de obligate turbo en grote injectoren tot een nette 600 pk geschopt (aan de wielen wel te verstaan).
                                      Volgens de mannen van Perrin is de STi met een dikkere turbo tot 1000 pk te kietelen, waarmee het blok weinig problemen heeft.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X