Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon
    Alleen spijtig van die belachelijke commentaar van den hollander...

Grappig dat stukje over het uitwijken op nat wegdek... Heeft eigenlijk niets met FWD, AWD of RWD te maken (want je ontkoppelt voor zoiets)
    vond ik ook, daarmee dat ik die engelse dame aan het woord liet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
      Die stukjes over de trekkracht vond ik serieus indrukwekkend, zeker da stukske met die slalom, man man man, only met subaru toch zne!!!!
      EN die opel ging daar blijven staan doorslippen denk ik, de impreza zonder problemen omhoog
      en als die impreza die opel met caravan van dat natte gras trok

Comment

• jaja, hup opel en caravan direct in ene keer é, waarom 2 keer rijden alst met nen subaru direct in 1x gaat

Comment

• zeg Le Big... wat had Troch nog allemaal staan? En duurt het daar dan ook 6 maanden, want op salon zeiden ze dat!! vind ik toch héél lang, zelf voor een subaru???

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
              Houdt under vast aan under bretellen:

Subaru Forester STi

Heeft er iemand de specificaties van deze auto?
              Ben gewoon benieuwd naar zen potentieel...

Comment

• heb ook al zitten zoeken, tevergeefs!! Maar tzal wel de moeite zijn!

Comment

• lekker!

Comment

• Comment

• Vind dat design toch niet zo geslaagd

Comment

• Ik vind het nogal typisch Japans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                          Vind dat design toch niet zo geslaagd
                          Ik ook niet zene.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                          2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                            Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                            Vind dat design toch niet zo geslaagd
                            Ik ook niet zene.
                            Tja, meer hadden we ook niet verwacht van duitse wagens fans... , ik vind ze er enorm stoer uitzien en wil gerust aan de rode lichten staan wachten me da machien

Comment

• Slot QRIS telah menjadi salah satu fitur deposit yang paling digemari, MPO1881 hadir sebagai daftar link slot online memberikan kemudahan deposit memakai QRIS tanpa potongan.

Via deze link kan je een reportage bekijken van een subaru wrx 218pk.

Nu is er in die test sprake van een wrx met 280pk. die nog dit jaar zou moeten uitkomen als hij voorbij de strenge emissie-normen geraakt...

Zijn er daar al meer gegevens over :

Comment

• Comment

• DE WRC 2005????
                                  Ze zijn afkomstig uit het spel WRC3 van Playstation.
                                  Achterkant vind ik heel geslaagd en voorkant zou schitterend zijn moesten er mooie xenon lampen komen, is voorkant zoals die van prototype!

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgAgA8QZmU7v0DKOfUp3S4iv60YbaIn4KEXilDZfdoM0Q!jWL IquVUeOROQWVHZtsOh7lK510GQLDNORtauyQRXsrIile0L4vou lAzujVRxH3gE*IDPjubTHVnPZ!H8O/post-1-1076856332.jpg?dc=4675460924920681463[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgDjAsUZ2E7v0DKOfUp3S4iv60YbaIn4UdxewFMCdyUxxtp5V vRIvXehLt*nKGDI3TvMPAL45LtGvSi6gaKAFhBMbOSF0RRC*7Z BBcN0GM4lS9oiD2c0trwx45XkYiXj/post-1-1076856045.jpg?dc=4675460924911682711[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgAgA8wZxFDv0DKOfUp3S7zKFMjBAM8DN8!uJjS8Nftbfg!Xk eMxz2MBxL2XHL*ly!pQDKs0EApe03wKq4VnUutPWhH2p5hqD6! 3TTbb1G28KPVw1H2POFNZcV0fK!zN/post-1-1076855872.jpg?dc=4675460924901295253[/img]

Comment

• Veel mooiere garage dan dit kan je niet hebben

Comment

• Prachtig gewoon.. De natte droom van elke autoliefhebber

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X