Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk BerichtenHet zag er precies gezellig uit, zo een 22B blijft toch
Er mochten wel een beetje meer activiteiten zijn, maar het was ook nog maar de 2e maal dat ze het georganiseerd hebben. Volgend jaar zou het dan nog beter moeten zijn.
En de 22B blijft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenZeer schone foto's! Jammer van het slechte weer zeker?
En idd... die 22B!
Voordeel was wel dat je dan plots honderden Scooby's hoorde en zag vertrekken.
Maar het was al superdagje geweest, razendsnelle sprints gezien, mijn droombakken in het echt eindelijk eens gezien en eerste contacten gelegd! Nu hopelijk naar de opendeurdag bij Prodrive.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenSubaru555. Merci voor deze prachtige posts!
Die pics, die link en dat filmpje!
Moet echt een droom geweest zijn om dat mee te maken!
Ben een beetje jaloers...
In ieder geval heb ik mijn ogen goed de kost gegeven! Amai!
Ik kan het niet wegsteken, ik loop nog altijd met een smile rond!
Zoiets maak je niet vaak denk ik, het volledige supergamma van je favoriete merk samen! En volgend jaar wordt het nog beter!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenIk kan het niet wegsteken, ik loop nog altijd met een smile rond!
Zoiets maak je niet vaak denk ik, het volledige supergamma van je favoriete merk samen! En volgend jaar wordt het nog beter!!!
Je zou van minder!
In welke zin?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenJe zou van minder!
In welke zin?
In de zin van nog grootser met evt uitbreiding in België
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenEcht hé, en dan was je er nog niet live bij!!
Volgend jaar wordt het nog leuker, én wie weet wat nog als ik het kan doorvoeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenNu maak je me wel heel nieuwsgierig...
Volop partners aan het zoeken! Maar ALS het lukt, dan ben ik een tevreden man.
Comment
Comment