Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja inderdaad, maar anderzijds lijkt een grote investering voor een Subaru garage wat onlogisch.
    Als je ziet dat er op jaarbasis amper 500 Subarus verkocht worden waarvan waarschijnlijk grotendeels Impreza's 1.6. Dan lijkt een grote garage me niet zo verstandig...

Maar anderzijds kan zo een 'klein garageke' ook bij sommige mensen zelfs wantrouwen opwekken natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
      Vroeger was er Silver Service. Uitstekende garage!!!! Maar toen ie moest investeringen doen van Subaru zag ie het niet zitten, nu is het management verandert en zou dat allemaal niet nodig geweest zijn, dus beetje jammer....
      Begrijp ik dit nu verkeerd, of bestaat die garage niet meer?
      Heb er in 98' men Subaru aangekocht en vond het een zeer goede garage!

Komt er nog eens bij dat ik een goeie 2 maand moest wachten op men wagen en gedurende deze tijd een vervangwagen heb gekregen van de garage zelf die me geen € heeft gekost

Comment

• Die garage bestaat nog altijd maar ie doet geen Subaru meer (allé, wij gaan er wel nog altijd voor onderhoud enz...). Hij is geen officiele dealer meer.
        Hij doet nu Hyundai denk ik en ook nog altijd de Jaguar reparaties waarvoor hij ook gerenomeerd is!!!(alles wordt op tape opgenomen als je je jag daar laat herstellen/onderhouden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cubic-e
          Nog nooit mee gereden. Zou het wel graag een keer doen. De nieuwe Legacy belooft veel goeds. Enkel spijtig dat hun motoren nogal gulzig zijn. Een Impreza WRC staat natuurlijk op iedereen zijn lijstje.
          het is wel WRX of WRX sti

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cubic-e
            Nog nooit mee gereden. Zou het wel graag een keer doen. De nieuwe Legacy belooft veel goeds. Enkel spijtig dat hun motoren nogal gulzig zijn. Een Impreza WRC staat natuurlijk op iedereen zijn lijstje.
            het is wel WRX of WRX sti

Comment

• Wij hebben vorige week heel de week met een subaru legacy 2.0i mogen rijden maar het twas namalijk een automaat en op de snelweg heeft die wagen echt geen trekkracht meer.

Comment

• inderdaad, het schijnt dat de automaat niet zo schitterend is :s

Comment

• Comment

• Petter Solberg heeft alweer knap staaltje van koelbloedigheid en rijkunsten getoond... het kampioenschap wordt er alleen maar spannender op!!!

Ziet er allemaal intens uit

Comment

• En Hirvonen in actie

Comment

• weet er soms wat er met Solberg is gebeurd na SS02??? Hij won de eerste 2 en dan serieus teruggevallen en ondertussen toch opnieuw 3 KP's gewonnen!

Comment

• Comment

weet er soms wat er met Solberg is gebeurd na SS02??? Hij won de eerste 2 en dan serieus teruggevallen en ondertussen toch opnieuw 3 KP's gewonnen!
                            Problemen met de radiator. Hij heeft hem bijgevuld met water uit een nabijgelegen beekje, met zijn drinkbus. Heeft toen 9min verloren.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                              Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                              weet er soms wat er met Solberg is gebeurd na SS02??? Hij won de eerste 2 en dan serieus teruggevallen en ondertussen toch opnieuw 3 KP's gewonnen!
                              Problemen met de radiator. Hij heeft hem bijgevuld met water uit een nabijgelegen beekje, met zijn drinkbus. Heeft toen 9min verloren.
                              dju toch, 9min? anders stond ie tweede/derde voor de moment dan?
                              das dan na die straftijd vorige keer misschien 2de rally die ie zo niet wint... want qua winst in KP's is het maar hij en Loeb die het onder elkaar verdelen voor de moment

Comment

Schitterende Foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercules
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555

Schitterende Foto.
                                  Inderdaad, waarom AWD als je kan vliegen met een Impreza!!! (dju, was nog een goei voor in topic: win, win, win!)

Comment

• Wt is het vervolg op die foto?Weet iemand dat want volgens mij gaat hij overkop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)
                                      Wt is het vervolg op die foto?Weet iemand dat want volgens mij gaat hij overkop.
                                      ziet er idd niet zo lief uit.

Comment

• Volgens mij is noch Hirvonen noch Solberg overkop gegaan zne?!

Hirvonen in zelfde bocht:

Comment

• of Solberg misschien toch

Comment

Working...
                                          X