Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • wow, vreet schoon!
    vooral het interieur is goed geconcipieerd vind ik

    Comment


    • Nog een affiche

      Comment


      • Comment


        • Comment


          • Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
              Gaat die snelheidsmeter "maar" tot 180 ,wat ik denk toch dat ik km/u zie staan

              Comment


              • Commercial 1: hi - low - standard

                Commercial 2: hi - low - standard

                Commercial 3: hi - low - standard

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door drive and fun
                  Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                  Gaat die snelheidsmeter "maar" tot 180 ,wat ik denk toch dat ik km/u zie staan
                  Alle wagens zijn begrend tot 180 in Japan

                  Comment


                  • ah zo,thanks,dat wist ik nog niet

                    Comment


                    • 70 miles drive at Hakone: hi - low - standard

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                        Oorspronkelijk geplaatst door drive and fun
                        Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                        Gaat die snelheidsmeter "maar" tot 180 ,wat ik denk toch dat ik km/u zie staan
                        Alle wagens zijn begrend tot 180 in Japan
                        Klopt, sportwagens mogen er ook maar maximaal 276 pk hebben als ik m niet vergis. Maar dat wilt niet zeggen dat er geen auto's zijn die harder rijden

                        Kijk maar eens naar www.exvitermini.com

                        Comment


                        • Subaru's upcoming 7-seat XUV to carry $40,000 price tag
                          Vehicle slated to compete against BMW X5, Volvo XC90


                          By YUZO YAMAGUCHI | Automotive News

                          TOKYO - Subaru will price its large crossover vehicle at about $40,000 when it arrives in the United States in the middle of next year.

                          The automaker expects the seven-seater, which will be powered by a 3.0-liter engine and feature all-wheel drive, to compete with upscale SUVs such as the BMW X5 and Volvo XC90.

                          The X5's base sticker is $40,995 and the XC90's base price is $35,475. Both prices include destination charges.

                          The Subaru nameplate, dubbed the XUV, must satisfy demand from American buyers for "a big but fuel-efficient vehicle," says Kyoji Takenaka, president of Fuji Heavy Industries Ltd., which manufactures Subarus.

                          "That's a key" to differentiate the XUV from its rivals, he says.

                          The company will strive to reduce the vehicle's weight to boost fuel efficiency, Takenaka says.

                          Subaru has set a monthly sales target of 3,000 for the crossover. That plan is expected to increase total U.S. Subaru sales to 250,000 in the fiscal year ending in March 2007. In 2003, Subaru sold 186,819 vehicles in the United States.

                          The new vehicle also will help raise the automaker's U.S. market share from 1.1 percent last year to 1.5 percent in the fiscal year ending in March 2007.

                          The Japanese brand aims particularly to boost its share in the Sun Belt.

                          To reach its sales goal, Subaru plans to boost the ratio of dealerships that sell exclusively Subarus from 33 percent today to 42 percent by March 2007.

                          The automaker will keep the total dealership number at about 600.

                          Comment


                          • Een collega gaf me vandaag een demonstratie van zijn Subaru WRX. Echt een felle bak... na echter een paar keer goed doortrekken en nog een stoplichtsprintje werd het duidelijk dat er iets mis was... waarschijnlijk door een gebrek aan motorolie, maar de kleppen begonnen aardig lawaai te maken. De wagen moet zijn eerste service nog krijgen en ik vermoed dat hij zijn oliepeil niet met regelmaat heeft nagekeken. Known issue of gewoon te weinig olie? Eén van deze krijg ik wel te horen wat er mis is.

                            Comment


                            • klinkt alsof hij WRX niet goed onderhoudt en te weinig olie , jammer dat er zulke mensen met WRX rijden

                              Comment


                              • lol, en dan post je simultaan een topic over pechstatistieken
                                Nu, de wagen blijft wel rijden natuurlijk... maar inderdaad, ik zou dat toch ook regelmatig controleren, ik vermoed alleen dat hij dat niet deed. Hij kreeg namelijk plots het brandend olielampje te zien, maar we zijn onmiddellijk gestopt voor olie. (was trouwens ook vlakbij de dealer in Vilvoorde, dus hij weet zijn plaats wel te kiezen )

                                Allee, als het een gebrek aan olie is... kan zoiets bij elk merk voorvallen natuurlijk. Procentueel heb je meer mensen bij bijvoorbeeld VW die nog nooit de oliepeilstok in handen hebben gehad. Dus zoiets heeft echt zijn invloed als we spreken over "betrouwbaarheid" van een merk. Ook bij Alfa ken ik een verhaal waarbij iemand zijn 2.0TS finaal om zeep geholpen heeft door het oliepeil niet te controleren. Zo kom je dus in de pechstatistieken

                                Comment


                                • Hahaha, liever niet natuurlijk. Toch niet door zo een foutje. Ik zou het me niet vergeven moest ik WRX omzeep helpen door zo een stommiteit...

                                  Laat iets weten of het dat was... laten we hopen van wel.
                                  PS: nen scooby van welk jaar?

                                  Comment


                                  • tja als je sportief wilt rijden met je ook op tijd is alles controleren (dees week is nog een lancia thesis testvoertuig om zeep geholpen tijdens de duurzaamheidstesten, de kiekes waren vergeten olie te controleren na de eerste run ).

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                      Laat iets weten of het dat was... laten we hopen van wel. PS: nen scooby van welk jaar?
                                      I'll keep you posted. Hij zal daarmee morgen of overmorgen wel langs de dealer moeten, hopelijk herstelling onder garantie. Dat hij eerst nog genoeg olie in de wagen doet zodat ze bij de dealer daarover alvast niet moeilijk kunnen doen. Hij heeft die nu bijna een jaartje, eentje van 2003 dus...

                                      Comment


                                      • mja kan zware schade zijn en zijn eigen fout.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door riskitalltowin
                                          tja als je sportief wilt rijden met je ook op tijd is alles controleren (dees week is nog een lancia thesis testvoertuig om zeep geholpen tijdens de duurzaamheidstesten, de kiekes waren vergeten olie te controleren na de eerste run ).
                                          Sorry voor de offtopic, maar is dat de gewoonte om productiewagens te blijven testen zolang ze nog in productie zijn? Of waren ze dit gewoon nog vergeten te doen?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X