Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logicOorspronkelijk geplaatst door Subaru555Laat iets weten of het dat was... laten we hopen van wel. PS: nen scooby van welk jaar?
Comment
-
Hmm, inderdaad maar ligt dan toch aan de garage in kwestie.
Onze vorige garage: Silver en Subaru Vilvoorde hebben ons altijd héél goed behandelt!
Maar misschien ook wat normaal aangezien hij zijn wagen daar niet heeft gekocht. Ik zou dat -als ik garagist zou zijn- ook niet echt apprecieren.
Heeft ie geen connecties in Vilvoorde?
Comment
-
Had hij wat moeite gedaan, stond die wagen in Vilvoorde. En misschien hadden ze het daar nog onder garantie willen vervangen ook, wie zal het zeggen. Vanaf het ogenblik dat het lampje van de olie ging branden stopte hij ook met rijden. En je kan het bijgevolg betwisten of hij in fout is. Maar het zal hem een aardige duit kosten. Er is namelijk schade aan de eerste drijfstang. En al een geluk dat het daarbij bleef. Het onderdeel in kwestie moet worden besteld, dus hij zit nog wel een tijdje zonder auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logicOorspronkelijk geplaatst door riskitalltowintja als je sportief wilt rijden met je ook op tijd is alles controleren (dees week is nog een lancia thesis testvoertuig om zeep geholpen tijdens de duurzaamheidstesten, de kiekes waren vergeten olie te controleren na de eerste run ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KeiSer SoZeOorspronkelijk geplaatst door logicOorspronkelijk geplaatst door riskitalltowintja als je sportief wilt rijden met je ook op tijd is alles controleren (dees week is nog een lancia thesis testvoertuig om zeep geholpen tijdens de duurzaamheidstesten, de kiekes waren vergeten olie te controleren na de eerste run ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door riskitalltowinnormaal blijven ze een wagen testen om mankement zelf nog op te sporen en zo vlot terugroep acties uit te voeren vooraleer de klanten er last van hebben (nadeel van de ontwikkelingsduurverkorting hé)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door Subaru555Nog mooier op deze foto dan ik al dacht :shocked!: :shocked!:
Maar hij is inderdaad mooi!
Comment
Comment