Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ideaal ware het om die motor in een carrosserie ve MY 2004/2005 te hebben !

Comment

• Voor diegene die het interesseert: enkele foto's van dit weekend

Ik wil terug....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                Voor diegene die het interesseert: enkele foto's van dit weekend

Ik wil terug....
                Het zag er precies gezellig uit, zo een 22B blijft toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
                  Het zag er precies gezellig uit, zo een 22B blijft toch
                  Buiten het enorm slechte weer, was het super!
                  Er mochten wel een beetje meer activiteiten zijn, maar het was ook nog maar de 2e maal dat ze het georganiseerd hebben. Volgend jaar zou het dan nog beter moeten zijn.

En de 22B blijft

Comment

• Zeer schone foto's! Jammer van het slechte weer zeker?

En idd... die 22B!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      Zeer schone foto's! Jammer van het slechte weer zeker?

En idd... die 22B!
                      Echt, rond 15u begon het keihard te waaien en te ijsregenen...
                      Voordeel was wel dat je dan plots honderden Scooby's hoorde en zag vertrekken.

Maar het was al superdagje geweest, razendsnelle sprints gezien, mijn droombakken in het echt eindelijk eens gezien en eerste contacten gelegd! Nu hopelijk naar de opendeurdag bij Prodrive.

Comment

• ja de opendeur dag bij prodrive ik verlang al

Comment

• http://www.scoobynet.com/video/ScoobyLive2007.wmv

Ik wil terug!!!

Comment

• Subaru555. Merci voor deze prachtige posts!

Die pics, die link en dat filmpje!
                            Moet echt een droom geweest zijn om dat mee te maken!
                            Ben een beetje jaloers...

In ieder geval heb ik mijn ogen goed de kost gegeven! Amai!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                              Subaru555. Merci voor deze prachtige posts!

Die pics, die link en dat filmpje!
                              Moet echt een droom geweest zijn om dat mee te maken!
                              Ben een beetje jaloers...

In ieder geval heb ik mijn ogen goed de kost gegeven! Amai!

Ik kan het niet wegsteken, ik loop nog altijd met een smile rond!
                              Zoiets maak je niet vaak denk ik, het volledige supergamma van je favoriete merk samen! En volgend jaar wordt het nog beter!!!

Comment

Ik kan het niet wegsteken, ik loop nog altijd met een smile rond!
                                Zoiets maak je niet vaak denk ik, het volledige supergamma van je favoriete merk samen! En volgend jaar wordt het nog beter!!!

Je zou van minder!
                                In welke zin?

Comment

Je zou van minder!
                                  In welke zin?
                                  Ge zou van veel minder... 22B

In de zin van nog grootser met evt uitbreiding in België

Comment

Zalig filmke kippenvel moment

Comment

• Echt hé, en dan was je er nog niet live bij!!
                                      Volgend jaar wordt het nog leuker, én wie weet wat nog als ik het kan doorvoeren
                                      Last edited by ; 30/05/2007, 16:59.

Comment

Echt hé, en dan was je er nog niet live bij!!
                                        Volgend jaar wordt het nog leuker, én wie weet wat nog als ik het kan doorvoeren
                                        Nu maak je me wel heel nieuwsgierig...

Comment

Nu maak je me wel heel nieuwsgierig...
                                          Het zijn nog allemaal heel vage plannen en ik wil geen brainstealers.
                                          Volop partners aan het zoeken! Maar ALS het lukt, dan ben ik een tevreden man.

Comment

Working...
                                          X