Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
    LL, waarom heb je nu niet beter gekeken.
    Tis allemaal zijn fout
    Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
    Allemaal Cor zijn fout.

Voor mij is er maar 1 impreza en dat is de impreza

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Voor mij is er maar 1 impreza en dat is de impreza
      BLASFEMIE

Comment

• in frankrijk kon je ze ook krijgen in stealblau kleur maar met zwart interieur en het was dan ook geen star 25 in frankrijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin555 Bekijk Berichten
          in frankrijk kon je ze ook krijgen in stealblau kleur maar met zwart interieur en het was dan ook geen star 25 in frankrijk
          Zoals je zegt: het was dan ook geen Stars.

Comment

• Ben net terug van de keuring met de GTT, en hij is weer positief door de inspectie heen
            Wel leuk als er een paar van die controleurs rond je wagen komen hangen en er interesse voor tonen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
              Ben net terug van de keuring met de GTT, en hij is weer positief door de inspectie heen
              Wel leuk als er een paar van die controleurs rond je wagen komen hangen en er interesse voor tonen

Met de Invidia?

Comment

Met de Invidia?
                Nope, daar ligt hij dan.
                Zo meteen even terug monteren

Deze heeft zijn steentje al bijgedragen ivm. de kyoto norm

Comment

• Zalige auto's die Impreza's, maar euhm... wat is nu eigenlijk het topmodel en wat is de bompamobiel? Iemand een lijstje met alle versies en specs? thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                    Zalige auto's die Impreza's, maar euhm... wat is nu eigenlijk het topmodel en wat is de bompamobiel? Iemand een lijstje met alle versies en specs? thx
                    Het top model bij de Subaru Impreza is de STI de bompa kar is de GL en de gulden middenweg is de GTT en de WRX
                    Dan heb je nog wat aparte gevallen o.a. Impreza 22B, P1, Stars25, WR, type-R ... wat ik vergeet mag gepost worden door de rest van de liefhebbers

De specs van een GTT my99 zijn :

Motor: dwars-voorin 4 benzine-boxe, 4 kl./cil., multipoint injectie + turbo + tussenkoeler, cil.inh. 1994 cc, boring x slag 92,0 x 75,0 mm, compr. verh. 8,0:1, max. vermogen 160 kW/218 pk bij 5600 tpm, max. koppel 290 bij 4000 tpm.

Onderstel: aandrijving vier wielen, 5-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk, MacPherson + stabilisator, achter onafhankelijk, dubbele draagarmen, stuurbekrachtiging, draaicirkel 11,0 m, remmen voor geventileerde schijven, achter massieve schijven.

Maten/gewichten: l/b/h 4,34/1,69/1,40 m, wielbasis 2,52 m, banden 205/50 R 16, kofferruimte 353 l, tankinh. 60 l, gewicht 1235 kg, laadverm. 515 kg, aanhanger geremd 1200 kg.

Prestaties: Topsnelheid 230 km/h, acceleratie 0-100 km/u 6,2 s, 80-120 km/u in 4/5 6,5/10,4 s, testverbruik 13,3 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u 69/71 dB.
                    Last edited by ; 07/06/2007, 17:22.

Comment

• Lijkt me redelijk volledig Andy.
                      Alléja, er bestaan tientallen 'speciale edities' maar de voornaamste staan ertussen

Comment

• waarom doe jij de downpipe af voor de keuring ? voor de mijne hoeft dat niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin555 Bekijk Berichten
                          waarom doe jij de downpipe af voor de keuring ? voor de mijne hoeft dat niet
                          Dit vind ik het makkelijkste om te demonteren, en in mijn OEM downpipe zit de cat.
                          Dus zou ik deze niet monteren kan ik het vergeten bij de CO test

Comment

Dit vind ik het makkelijkste om te demonteren, en in mijn OEM downpipe zit de cat.
                            Dus zou ik deze niet monteren kan ik het vergeten bij de CO test
                            Da's een goede reden!

Comment

• Wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag: met welk voertuig zou je de Impreza het best kunnen vergelijken qua prestaties/rijplezier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                Wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag: met welk voertuig zou je de Impreza het best kunnen vergelijken qua prestaties/rijplezier?
                                Ik denk dat velen zullen zeggen: Mitsu Evo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                  Wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag: met welk voertuig zou je de Impreza het best kunnen vergelijken qua prestaties/rijplezier?
                                  Mitsu EVO, Mazda 6 MPS, ...

Comment

Ik denk dat velen zullen zeggen: Mitsu Evo.

Ik denk dat dat ook juist is

Comment

• Zo een EVO heeft naar het schijnt wel een pak minder last van onderstuur dan een Impreza.
                                      Maar ik zou toch niet willen ruilen, kan niet op tegen de sound van de boxer motor en persoonlijk qua looks vind ik zo een STI ook knapper.
                                      Maar ... als de Impreza van het jaar 2008 gaat uitkomen, dan gaat mijn voorkeur toch naar een EVO X.

Comment

Mitsu EVO, Mazda 6 MPS, ...
                                        Hebben hier ooit een EVO8 in bruikleen gehad.
                                        Zalig voertuig qua prestaties en motorisatie.

Voor de rest: absoluut niet gemaakt om lange afstanden mee af te leggen.
                                        Het interieur was volledig basic. De wagen reed echt 'hard' en je kwam daar gebroken uit na een dagje België te hebben doorkruisd.

Is dat met de Impreza ook zo?

Comment

• Die EVO8 verbruikte ook enorm veel!

Comment

Working...
                                          X