Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk BerichtenNog enkele pics van enkele weken terug :
Om ze erna met liefde te wassen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk BerichtenEn even off topic, Freddy Loix met een Mexicano onder zijn neus
Comment
-
Subaru Impreza with a backfire system to eliminate turbo lag.
knetter knetter
Weet er iemand tot wanneer de WRX (plus) model 2007 bestelbaar blijft? Heel het jaar door nog?
Comment
-
-
vandaag mijn interieur eruit gesmeten...
Eerst was er dit:
Dan toch maar eentje eruit gegooid, ideale kans om de vuilhoop van de vorige eigenaar eens goed op te kuisen
En uiteindelijk na een paar uurtjes werk gaf het dit als resultaat:
De achterbank kon niet meer mee, en we waren niet zeker of die zou passen. Dus deze week gooi ik deze eruit en ga ik ter plaatste eens kijken of het past. Als het past, geen probleem en dan zit die er ook in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichtenideale kans om de vuilhoop van de vorige eigenaar eens goed op te kuisen
Hebt ge die currieworst en saté van't frituur nog teruggevonden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
Zo nen smerigaard da da moe geweest zijn
Ah crap... had de avatar ni herkend
het viel wel mee zne...
edit: ja, twas lekker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenMan, ge had dat moeten zien...
Zo nen smerigaard da da moe geweest zijn
Ah crap... had de avatar ni herkend
het viel wel mee zne...
edit: ja, twas lekker!
Comment
-
Vandaag in allereil een mini drift-meeting gehouden omdat het begon te regenen met deze sympathieke Subaru Lover.
Na de driftsessie nog een toertje gedaan met de Subaru. Miljaar wat een gek spel, echt geschift die wegligging! Bovendien nog een wijs laweit als je erachter rijdt. De nieuwe kuipjes zitten trouwens ook geweldig, proficiat!
Alle -niet gereduceerde- foto's ( 't zijn wel bijna allemaal dezelfde) kunnen worden gedownload op:
http://rapidshare.com/files/38619146/SUBARU555.zip
Amai je ziet er precies wreed content uit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
Volgens mij had hij net naar de naftmeter gekeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenWat een boze blik
Volgens mij had hij net naar de naftmeter gekeken
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk BerichtenSubaru Impreza with a backfire system to eliminate turbo lag.
knetter knetter
Weet er iemand tot wanneer de WRX (plus) model 2007 bestelbaar blijft? Heel het jaar door nog?
Comment
Comment