Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Zijn jullie hier op de hoogte vd Summersale-actie in het hele Subaru netwerk die nog loopt tot eind september ?

Bij die actie kun je : -ofwel 750 € extra korting ofwel voor 1000 € accesoires gratis kiezen .

Maar blijkbaar staat er niks over die actie op de site v Subaru Benelux , en veel promotie in de media heb ik daar ook nog niet rond gezien , de pdf-file hierover staat op de site ve dealer :

.

Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgBhAEQSUjj1cd8k5!cyursqkI4z0mvTF6K56wa87Pn!bNkt! MwlHJzuTxrRxTVRAg!w*2ueTJK2qtVEA2SES8vgRq7FtZxMqjp dqnVUwiY/P1010064.JPG?dc=4675488676542477393[/img]
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Pure nostalgie: Subaru Legacy RS (moest iemand die hebben/vinden in schaalmodel, kan je het me even laten weten)

Comment

• Toen al nr.1

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
                  Zijn jullie hier op de hoogte vd Summersale-actie in het hele Subaru netwerk die nog loopt tot eind september ?

Bij die actie kun je : -ofwel 750 € extra korting ofwel voor 1000 € accesoires gratis kiezen .

Maar blijkbaar staat er niks over die actie op de site v Subaru Benelux , en veel promotie in de media heb ik daar ook nog niet rond gezien , de pdf-file hierover staat op de site ve dealer :

.
                  Jep, wist ik gelukkig al.
                  Maar veel verschil maakt het niet uit. Ik denk dat je zowat 1150 euro korting hebt op een Legacy 2.0i (22.995)
                  Op dat vlak moet je niet bij Scooby gaan. Komt allicht ook al omdat de basisprijs een bodemprijs is!

Comment

• Hieronder ook enkele speciale USA WRX-en :

Met front mounted intercooler (FMIC) :

Hier nog nooit een rode WRX op straat gezien :

Comment

• Oh my God ...

Er mag dan veel geld in zijn gestoken (carbon velgen o.a.) ... ik vind het schandalig dat zoiets op wielen wordt gezet. Zooooo lelijk. Mad Max meets Barbie meets 2F2F meets Dragonball Z meets PlayDoh meets Auto5. :o

Allez ... zolang dat ding niet in mijn gezichtsveld rijdt, en zoalng de eigenaar er tevreden mee is, heb ik er hoegenaamd geen problemen mee. 't Is niet schandalig, verre van, want iedereen is vrij te doen met z'n wagen wat 'ie wil. Maar schandalig lelijk vind ik het wel. :o

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                          en dit is bloedmooi.

Comment

• Amai, nog nooit gezien in het geel! Valt precies nog mee!

Comment

• Vorig weekend stond er tijdens de rally van Roeselare (of moet ik zeggen de Omloop van Vlaanderen) zo'n Impreza LM-edition, of hoe heette die ook al weer? 't Was zo'n lichtblauwe. Ik zal eens foto'tje posten straks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                Vorig weekend stond er tijdens de rally van Roeselare (of moet ik zeggen de Omloop van Vlaanderen) zo'n Impreza LM-edition, of hoe heette die ook al weer? 't Was zo'n lichtblauwe. Ik zal eens foto'tje posten straks.
                                Solberg?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                                  Mooi heb ik nog nooit gezien in het geel

Comment

Vorig weekend stond er tijdens de rally van Roeselare (of moet ik zeggen de Omloop van Vlaanderen) zo'n Impreza LM-edition, of hoe heette die ook al weer? 't Was zo'n lichtblauwe. Ik zal eens foto'tje posten straks.
                                    zo'n WR1 in het ICE-BLUE ??

Comment

Zo WR1 IceBlue? Met stuur rechts dan allicht want bij mijn weten enkel zo uitgebracht?

EDIT: had Turboboost zijn reply niet gezien

Comment

• Kijk in deze thread eens op pagina 22 , daar staan er foto's van , het heeft immers weinig zin v altijd dezelfde foto's te herposten .

Er zijn geruchten dat je in 2005 een normale WRX of STI zou kunnen bestellen in ICE BLUE .

Comment

Working...
                                        X